عطایی: هنوز با سطح آمادگی مطلوب فاصله داریم

عطایی: هنوز با سطح آمادگی مطلوب فاصله داریم

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال متین ورامین در دیداری تدارکاتی تیم والیبال جواهری گنبد را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران, تیم والیبال متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال و قهرمان آسیا شب گذشته در دیداری تدارکاتی در سالن شهید گلعباسی شهرستان ورامین و در حضور تماشاگران، در برابر تیم لیگ برتری جواهری گنبد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست‌یافت.

متین ورامین و جواهری گنبد در این دیدار تدارکاتی با تمام توان خود ظاهر شدند که در  نهایت تیم متین ورامین موفق شد  جواهری گنبد را با  نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا شاگردان عطایی همچنان بدون شکست در دیدارهای تدارکاتی به کار خود ادامه دهند.

ترکیب  متین ورامین را در این دیدار مصطفی شریفات، حسام بخششی، مهدی فرجی، احسن‌ شیرکوند، محمد طاهر وادی و مهدی بازارگرد تشکیل دادند.

بهروز عطایی در پایان این دیدار و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: در بازی‌های تدارکاتی به دنبال اهدافی چون شناخت نقاط قوت و ضعف تیم و بازیکنان هستیم که تاکنون در دیدارهای انجام‌شده به اهداف خود رسیده‌ایم.

وی افزود: با توجه به مصدومیت چند بازیکن کلیدی در دیدار با جواهری گنبد، متین  با 50 درصد توان خود به میدان رفت همچنین در این دیدار سعی کردیم به سایر بازکنانی که کمتر در دیدارهای تدارکاتی بازی کردند میدان دهیم.

مربی تیم والیبال متین تأکید کرد: درحالی‌که چندین دیدار تدارکاتی خوب با تیم‌های مطرح برگزار کردیم اما هنوز هم با سطح آمادگی مطلوب فاصله‌ داریم  که قطعاً با انجام چند دیدار دیگر تا آغاز لیگ برتر به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی  درباره جذب بازیکنان جدید گفت: در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی تلاش می‌کنیم  نقاط ضعف  تیم را شناسایی و پوشش دهیم ولی اگر تا زمان آغاز لیگ برتر احساس کنیم که نیاز به جذب بازیکن جدیدی داریم حتماً اقدام می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، متین ورامین در چهارمین بازی تدارکاتی خود امروز (شنبه) در خانه والیبال تهران به مصاف شهرداری زاهدان می‌رود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon