گراسا: ما بانک نیستیم/ بهترین کنگره FIVB را برگزار کردیم

گراسا: ما بانک نیستیم/ بهترین کنگره FIVB را برگزار کردیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: فراموش نکنید که شغل ما والیبال است و بانک نیستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سی‌وچهارمین کنگره فدراسیون جهامی والیبال، روز گذشته (شنبه) در کالیاری ایتالیا به پایان رسید. در این نشست که برای نخستین بار 210 عضو از مجموع 220 فدراسیون عضو فدراسیون جهانی والیبال حضور داشتند، روسای کمیسیون‌های مختلف FIVB از جمله مالی، بازاریابی، رسانه، حقوقی،‌ مربیان، پزشکی و مسابقات، نقطه نظرات خود را برای حاضران تشریح و همچنین روسای هر 5 کنفدراسیون FIVB برنامه‌های آینده خود را به اطلاع حضار رساندند.

آری گراسا، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال در سخنرانی پایانی خود اظهار داشت: این بهترین کنگره فدراسیون جهانی بود. من تاکنون شاهد چنین استقبالی از طرف فدراسیون‌های والیبال کشورهای مختلف نبودم و از این کنگره نکات زیادی آموختم.

گراسا ادامه داد: این برای نخستین بار بود که من به عنوان رئیس در کنگره فدراسیون جهانی شرکت می‌کردم. ما در 2 سال گذشته، سخت کار کردیم ولی کار کردن،‌ همه مشکل ما نیست. ما باید ذهنیت افراد را تغییر دهیم هر چند که خودشان تمایلی به این کار داشته باشند. برای رشد و توسعه والیبال باید تلاش کرد. این نکته را هم بگویم که حاصل تلاش‌های ما فردا مشخص نمی‌شود و به زمان نیاز داریم.

آری گراسا گفت: از شنیدن گزارش کنفدراسیون‌های مختلف خیلی خوشحال شدم. ما سعی می‌کنیم با سرمایه گذاری و تخصیص بودجه به کنفدراسیون‌های مختلف به آنها در راه رسیدن به اهداف‌شان کمک کنیم. اما این مسئله را فراموش نکنید که شغل ما والیبال است، ما بانک نیستیم.

گراسا در پایان تصریح کرد: برنامه‌های بلند مدت کنفدراسیون‌ها نشان می‌دهد که همه چشم به آینده دارند. ما نمی‌توانیم به عقب نگاه کنیم و به فکر آینده باشیم. ما فقط به گذشته نگاه می‌کنیم تا مطمئن شویم اشتباهات قبلی را تکرار نخواهیم کرد. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن ارتقا والیبال تا رسیدن به جایگاهی است که شایستگی آن را دارد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon