بازیکنان جوان شهرداری تبریز عملکرد خوبی دارند/ آماده دیدار با گنبد می‌شویم

بازیکنان جوان شهرداری تبریز عملکرد خوبی دارند/ آماده دیدار با گنبد می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت:تیم ما بااینکه جوان است و بازیکنان نامی ندارد ولی بازی‌های بسیار خوبی نمایش می‌دهد و امیدواریم این روند خوب بچه‌ها ادامه پیدا کند و در دیدارهای اصلی هم نتایج خوبی کسب کنیم.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره پیروزی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار کرد: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و در این بازی نتیجه برای هیچ‌کدام از تیم‌ها اهمیت نداشت.

وی افزود: تیم شهرداری ارومیه بازیکنان ملی‌پوش خوبی در اختیار دارد و از قدرت بسیار زیادی برخوردار است که خوشحالیم توانستیم این تیم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کنیم و به پیروزی برسیم.

بناکار گفت: تیم ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و با دیدارهای تدارکاتی که برگزار کردیم نقاط ضعف تیم را هم شناسایی کردیم و به رفع آن پرداختیم تا در بازی‌های لیگ با تمام توان برای کسب پیروزی به میدان برویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: تیم ما با اینکه جوان است و بازیکنان نامی ندارد ولی بازی‌های بسیار خوبی نمایش می‌دهد و امیدواریم این روند خوب بچه‌ها ادامه پیدا کند و در دیدارهای اصلی هم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از تیم والیبال شهرداری ارومیه تشکر می‌کنیم که برای دیدار با ما به تبریز آمدند و متأسفانه به دلیل تاسوعا نتوانستیم با این تیم دو بازی تدارکاتی داشته باشیم که از عوامل و بازیکنان این تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم در لیگ برتر والیبال موفق باشند.

بناکار گفت: تیم ارومیه تیم خوب و قدرتمندی است و به نظر من یک مقدار بازیکنان این تیم خسته بودند و بازی همیشگی خود را نمایش ندادند ولی در کل هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی تأکید کرد: تیم ما پس‌ از این دیدار برای دیدار با تیم گنبد آماده می‌شود که امیدواریم از آن بازی امتیاز کامل را کسب کنیم و به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon