راجرز: بدشانس بودیم که مقابل رئال‌مادرید باختیم

راجرز: بدشانس بودیم که مقابل رئال‌مادرید باختیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی لیورپول عملکرد شاگردانش مقابل رئال‌مادرید را عالی توصیف کرد و بازیکنانش را مستحق کسب یک امتیاز دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندان راجرز در توضیح شکست یک بر صفر شاگردانش در خانه رئال‌مادرید در چارچوب رقابت‌های دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که نتیجه به دست آمده ناامیدمان کرد چون عملکرد بازیکنان‌مان در این دیدار فوق‌العاده بود. لیورپول در دفاع خیلی خیلی عالی کار کرد و مقابل تیمی که در حال حاضر بهترین تیم دنیاست، شروع بهتری داشت. فکر می‌کنم خیلی بدشانس بودیم که از این بازی چیزی عایدمان نشد. بازیکنان لیورپول شجاعت خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: عملکرد و تعهد بازیکنان ما در این مسابقه خارق‌العاده بود و حداقل مستحق کسب یک امتیاز بودیم. کولو توره فوق‌العاده کار کرد و لوکاس لیوا هم که در فصل جاری خیلی فرصت بازی پیدا نکرده بود، خوب بود. اِمر جان در حال ارتقای سطح آمادگی جسمانی‌اش است، آدام لالانا عالی بود و فابیو بورینی هم تلاش و تعهد خودش به تیم را نشان داد. لازار مارکوویچ بازی خیلی خوبی انجام و نشان داد که در حال پیشرفت است. به نظر می‌رسید که بازی با چنین بازیکنانی نوعی ریسک بود ولی من چنین نظری نداشتم.

سرمربی ایرلندی سرخپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: باید به عنوان یک مربی به بازیکنان جدید اعتماد کرد و من هم همین کار را کردم که خوشبختانه تیم عملکرد خوبی ارائه داد. وقتی انتقادات چه درست و چه نادرست مطرح می‌شود کار کمی دشوار می‌شود، ولی به هر حال نگران این موضوع نیستم. هواداران لیورپول هم سنگ‌تمام گذاشتند و در این بازی تیم خودشان را مثل همیشه حمایت کردند. با عملکرد خوب و حمایت فوق‌العاده تماشاگران لیورپول شب خوبی را سپری کرد. حالا وظیفه بزرگی بر روی دوش‌مان است و آن پیروزی در بازی بعدی برای زنده نگه داشتن امیدمان به صعود در بازی آخرمان است.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon