فهرست نامزد برترین‌های آسیا هنوز مشخص نیست/ اسامی اعلام شده لیگ قهرمانان نظر شخصی بود

فهرست نامزد برترین‌های آسیا هنوز مشخص نیست/ اسامی اعلام شده لیگ قهرمانان نظر شخصی بود

خبرگزاری تسنیم: عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اسامی اعلام شده به‌عنوان بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا نظر شخصی بوده و رسمیت ندارد.

شاهین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتشار فهرستی به‌عنوان بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اسامی‌ای که اعلام شده بر مبنای حدس و پیش‌بینی بوده است. این فهرست روی صفحه فیس‌بوک لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده و تنها نظر شخصی بوده و ارتباطی با مراسم انتخاب برترین‌های آسیا ندارد.

وی افزود: فهرست نامزدهای برترین‌های آسیا در حال بررسی است و هر زمان که نهایی شود اعلام خواهد شد. این جمع‌بندی و نهایی شدن ظرف چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد و به‌زودی این فهرست اعلام می‌شود.

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه تیم ملی ایران به‌دلیل حضور در جام جهانی، صاحب شانس قرار گرفتن میان کاندیدای برترین‌های آسیاست گفت: تنها حضور در جام جهانی ملاک حضور میان برترین‌ها نیست و در رده ملی غیر از جام جهانی نتایج در رده سنی مختلف مانند زیر 19 و زیر 17 سال، همچنین تیم بانوان نیز ملاک خواهد بود. در رده غیرباشگاهی و در رده‌های مختلف ایران می‌تواند به‌عنوان شانس کسب عنوان مطرح باشد.

انتهای پیام/*

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon