قاسمی: در صورت اعزام، شانس کسب مدال در بازی‌های ساحلی را دارم

قاسمی: در صورت اعزام، شانس کسب مدال در بازی‌های ساحلی را دارم

خبرگزاری تسنیم: دونده سرعت ایران گفت: در صورتی که به بازی‌های ساحلی اعزام شوم، شانس کسب مدال در این مسابقات را خواهم داشت.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هم‌‌اکنون در جزیره کیش مشغول پشت‌سر گذاشتن تمریناتم هستم؛ در شهرم اصفهان، هوا بسیار سرد بود و البته سالنی هم در آنجا وجود ندارد که بخواهیم تمرین کنیم و به همین دلیل به کیش آمدم.

وی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های ساحلی آسیایی که قرار است در تایلند برگزار شود، افزود: هنوز اعزام رشته دوومیدانی در این بازی‌ها مشخص نیست اما من تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

دونده سرعت ایران یادآور شد: مدال طلای دوی 90 متر مسابقات نجات غریق را که روی شن‌های ساحل برگزار می‌شود، دارم.

قاسمی ادامه داد: یکی از مواد دوومیدانی بازی‌های ساحلی، 60 متر است و آمادگی لازم برای شرکت در این پیکار را هم دارم؛ در صورتی که به بازی‌ها اعزام شوم، شانس کسب مدال را خواهم داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته پس از بازی‌های آسیایی از برنامه فدراسیون اطلّاع خاصی ندارم و نمی‌دانم که چه چیزی پیش روی ماست.

دونده سرعت ایران در خصوص عدم کسب مدال در بازی‌های آسیایی توضیح داد: رقبایم در این دوره از بازی‌های آسیایی واقعاً قوی بودند.

قاسمی در عین حال تصریح کرد: رکوردی که در اینچئون به ثبت رساندم، با مدال دوره قبلی برابر بود؛ در بازی‌های آسیایی کره‌ جنوبی رکوردهای آسیا جابه‌جا شد که همین موضوع گواهی بر بالا بودن سطح کیفی مسابقات داشت.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon