رسایی: خاکپور سرپرست تیم المپیک است نه من

رسایی: خاکپور سرپرست تیم المپیک است نه من

خبرگزاری تسنیم: مسئول اجرایی تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد، محمد خاکپور سرپرست این تیم است نه شخص دیگری.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رسایی در مورد برنامه‌های تیم فوتبال المپیک کشورمان اظهار داشت: قرار است اعضای تیم المپیک در اردوی 10 روزه قطر شرکت کنند. در این بین مشکلاتی در زمینه خروج از کشور برخی بازیکنان داریم که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی در مورد برنامه‌های تیم فوتبال المپیک کشورمان بعد از اردوی قطر گفت: فدراسیون برنامه‌هایی دارد تا تیم در فیفادی و روزهای تعطیلی لیگ در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بتواند بازی دوستانه برگزار کند.

مسئول اجرایی تیم فوتبال المپیک کشورمان درباره حضور بازیکنانی چون سردار آزمون در این تیم گفت: آقای کاشانی جلسه‌ای با کی‌روش در کمیته فنی داشته است و امیدواریم بتوانیم از بازیکنانی چون آزمون استفاده کنیم. از آنجایی که تیم ملی بزرگسالان بازی داشت آزمون در تمرینات این تیم شرکت کرد.

رسایی در پاسخ به این سؤال که او سرپرست تیم المپیک ایران است یا حسین اخوت، گفت: اخوت با کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند و آقای خاکپور سرپرست واقعی تیم است. من به شخصه کارهای اجرایی مربوط به تیم را انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسید بازهم اتفاقات گذشته همچون بازی کردن بازیکن محروم گریبانگیر تیم فوتبال المپیک ایران شود، گفت: آقای خاکپور آشنا به مسائل فوتبال است و با حضور او این اتفاقات رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon