بایدن: اسرائیل را هرگز رها نمی‌کنیم/ توافق بد با ایران امضا نمی‌کنیم

بایدن: اسرائیل را هرگز رها نمی‌کنیم/ توافق بد با ایران امضا نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که هرگز اسرائیل را رها نخواهیم کرد و دولت آمریکا تعهدی آهنین درباره امنیت اسرائیل دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جوزف بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در فدراسیون رهبران یهودی آمریکا گفت که واشنگتن اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

جو بایدن در ادامه سخنانش تاکید کرد که هرگز اسرائیل را رها نخواهیم کرد و دولت آمریکا تعهدی آهنین درباره امنیت اسرائیل دارد.

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: به ایران اجازه نخواهیم داد به سلاح هسته‌ای دست یابد و توافق بدی را نیز با ایران امضا نخواهیم کرد.

وی افزود: کشور فلسطینیان و اسرائیل به عنوان کشور یهودیان باید مانع از اقداماتی شوند که تحریک‌آمیز بوده و باید خویشتنداری نشان دهند.

معاون رئیس جمهور ‌آمریکا تاکید کرد: مشروعیت اسرائیل غیر قابل بحث و بررسی و غیرقابل مذاکره است.

جو بایدن گفت: چیزی که ما را خیلی نگران می‌کند غیر مشروع کردن، اهریمن جلوه دادن و بدنام کردن اسرائیل است. تهدید دموکراسی در همه جا وجود دارد.

وی افزود: اسرائیل و کشورهای عربی در جبهه مشترکی در برابر افراطی‌گری و ایران قرار دارند و ننگ بر ما اگر از این فرصت استفاده نکنیم.

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: آینده اسرائیل به عنوان کشور دموکراتیک یهودی نیازمند بیش از توافق با ایران است، اسرائیل به راه‌حل 2 دولت نیاز دارد.

وی تاکید کرد که حصول توافق خوب با ایران ممکن بوده و همه طرف‌ها می‌توانند از این توافق منفعت ببرند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان