ثامن و پتروشیمی به دنبال نخستین پیروزی

ثامن و پتروشیمی به دنبال نخستین پیروزی

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های ثامن مشهد و پتروشیمی ماهشهر تا به حال طعم پیروزی در لیگ امسال را نچشیده‌اند و نتیجه جدال آن‌ها می‌تواند سرنوشت هر یک از این ۲ تیم را عوض کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ها در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در حالی به مصاف هم می‌روند که دیگر محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال نیست. او به صورت رسمی فدراسیون را تحویل رمضانعلی دَوَلو داد تا تنها فعالیت ورزشی‌اش در حال حاضر، عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک باشد.

در این هفته تیم‌های صدر جدولی و مدعی لیگ به مصاف تیم‌های ته جدولی می‌روند. در قزوین، دانشگاه آزاد میهمان فولاد هفت الماس است. شاگردان مهران شاهین طبع در هر 3 بازی گذشته خود پیروز بوده‌اند و فولادی‌ها در تنها بازی خود شکست خورده‌اند. 

مهرام تهران در دیگر باری این هفته باید به اصفهان برود و با پمینای این شهر روبه‌رو شود. پمینا نیز بر خلاف مهران در تمام بازی‌های خود باخته و با توجه به حضور دقیقه نودی این تیم در لیگ برتر، بعید به نظر می‌رسد که مهرام با دست خالی از اصفهان باز گردد.

تیم پتروشیمی بندر امام در این هفته کار آسانی در گرگان نخواهد داشت. بازیکنان شهرداری گرگان نشان داده‌اند که شاید در برابر تیم‌های قدرتمند و پرمهره لیگ بازنده باشند ولی بازنده مطلق نیستند و تا لحظه آخر تلاش می‌کنند.

جدال میانه جدولی‌ها در این بین از اهمیت خاصی برخوردار است. آن‌ها امیدوارند که دیدارهای خود را مقابل دیگر تیم‌های میانه و انتهای جدول با پیروزی پشت سر بگذارند تا به مکان بهتری در جدول کسب کنند. هر 2 تیم ثامن مشهد و پتروشیمی ماهشهر تا به حال طعم پیروزی را در لیگ امسال نچشیده‌اند و نتیجه این بازی می‌تواند سرنوشت آن‌ها را عوض کند.

برنامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 29 آبان 1393، ساعت 16

فولاد هفت الماس - دانشگاه آزاد
پمینا اصفهان - مهرام تهران
شهرداری گرگان - پتروشیمی بندرامام
پتروشیمی ماهشهر - ثامن مشهد

جدول رده‌بندی تا پایان هفته سوم:

1- مهرام تهران: 3 پیروزی، 6 امتیاز
2- دانشگاه آزاد: 3 پیروزی، 6 امتیاز
3- نفت آبادان: 2 پیروزی، یک شکست، 5 امتیاز
4- شهرداری گرگان: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز
5- پتروشیمی بندر امام: 2 پیروزی، 4 امتیاز
6- پتروشیمی ماهشهر: 3 شکست، 3 امتیاز
7- ثامن مشهد: 2 شکست، 2 امتیاز
8- پمینا اصفهان: 2 شکست، 2 امتیاز
9- فولاد هفت الماس: یک شکست، یک امتیاز

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon