۲۱۸ کاروان از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی اعزام می‌شود

218 کاروان از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی اعزام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از ۱۳ آذر تا ۲۰ اسفند ۲۱۸ کاروان عمره‌گزار در نخستین مرحله از خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام می شود.

مسعود مجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: ثبت نام حج عمره از روز اول آذر ماه آغاز شده است وبه مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عمره گزاران در دو مرحله از خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام می شوند، افزود: مرحله اول اعزام زائران سرزمین وحی از 13 آذر ماه تا 20 اسفند صورت می گیرد و مرحله دوم اعزام زائران از 21 اسفند تا 27خرداد 94 انجام می شود.

مدیرکل سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: در مرحله اول اعزام زائر به بیت الله الحرام218 کاروان از خراسان رضوی به سرزمین وحی مشرف می شوند.

مجردی با تاکید براینکه متقاضیان تشرف به سرزمین وحی هرچه سریعتر اقدام به انتخاب کاروان از طریق سامانه اینترنتی و یا با مراجعه به دفاتر تحت نظارت این سازمان نمایند، بیان کرد: حدود 9درصد از سهمیه کل کشور برای حج عمره متعلق به خراسان رضوی است.

وی با اشاره به این مطلب که عمره گزاران خراسان شمالی نیز از مشهد مقدس  به بیت الله الحرام اعزام می شوند، تصریح کرد: عمره گزاران خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی به اعزام زوج‌های جوان در عمره 94-93 اشاره کرد و افزود: مزدوجین حد فاصل اول مهر 92 تا 31 شهریور 93 می توانند همزمان با میلاد امام محمد باقر(ع) تا روز اربعین برای تشرف به عمره مفرده از طریق ثبت نام در سامانه http://ziarat.haj.ir اقدام کنند.

مجردی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت زوج‌های متقاضی هرجه سریعتر در مدت اعلام شده اقدام به ثبت نام کنند.

وی  با بیان اینکه زوج‌های جوان بدون قرعه کشی به عمره مفرده اعزام می شوند، تصریح کرد: زوج های متقاضیاعزام به سرزمین وحی در آذر و دی به سفر عمره اعزام می شوند.

 انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon