عطایی: فقط نام قهرمان آسیا را یدک می‌کشیم

عطایی: فقط نام قهرمان آسیا را یدک می‌کشیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: تیمی داریم که فقط نام متین ورامین به عنوان قهرمان لیگ و آسیا را یدک می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال متین ورامین در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در ورامین میزبان تیم وزارت دفاع است. بهروز عطایی، سرمربی این تیم درمورد وضعیت لیگ برتر در 3 هفته گذشته به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم‌ها تیم‌ها هنوز شرایط مناسبی ندارند. تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش دارند به دلیل حضور آنها در میادین بین المللی، چندان آماده نیستند و تیم‌هایی مثل ما نیز که ملی پوشان کمی دارند، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

عطایی ادامه داد: ما در بازی نخست مقابل تیم فارس، یک بازی معمولی ارائه کردیم و آنها با انگیزه زیاد یک ست از ما گرفتند. این بازی، بار فنی بالایی نداشت. بازیکنان متین در دیدار با تیم آلومینیوم، منظم‌تر و سازمان یافته‌تر بازی کردند اما در مقابله با تیم قدرتمند ارومیه،‌ نتیجه را واگذار کردیم. تیم‌های ارومیه، میزان و پیکان، تیم‌های قوی و مدعی لیگ امسال هستند که روبرو شدن با آنها برای هر تیمی سخت است.

مربی پیشین تیم ملی گفت: بازی ما مقابل شهرداری ارومیه، سخت بود ولی حساسیت خاصی نداشت. آنها بهتر و با تجربه‌تر بازی کردند و از امتیاز میزبانی بهره بردند. ما کاملاً تحت تأثیر بازی شهردار ارومیه بودیم. با این حال معتقدم بازی‌های ابتدایی لیگ برای سنجش عیار تیم‌ها چندان قابل استناد نیست.

عطایی در مورد توقعات بالایی که از تیمش می‌رود، تصریح کرد: فشار بیرونی زیادی روی تیم ماست ولی ما تیمی را داریم که فقط نام متین ورامین به عنوان قهرمان لیگ و آسیا را یدک می‌کشد. به عبارتی فقط نام قهرمان روی ما مانده است. با این حال ما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم فشار را از روی بازیکنان برداریم. ما هدف مشخصی در لیگ داریم و می‌خواهیم در درجه اول به عنوان یکی از دو تیم اول گروه به پلی آف صعود کنیم و بعد جزو 4 تیم برتر لیگ باشیم. البته منطبق با منطق به اهداف خود نگاه می‌کنیم.

بهروز عطایی درباره تیم وزارت دفاع نیز گفت: این تیم دیر تشکیل شده اما چند بازیکن با تجربه در ترکیب خود دارد که در کنار بازیکنان جوان، تیم خوبی را ساخته‌اند. ما به آنها احترام می‌گذاریم. 

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon