دوجی: تلاش می‌کنیم به عنوان تیم چهارم به پلی‌آف صعود کنیم

دوجی: تلاش می‌کنیم به عنوان تیم چهارم به پلی‌آف صعود کنیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد گفت: در تلاش هستیم تا بعد از تیم‌های پیکان، تبریز و میزان مشهد به عنوان تیم چهارم به پلی‌آف صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال جواهری گنبد با یک پیروزی و یک شکست در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، میهمان شهرداری تبریز است. بای محمد دوجی، سرمربی این تیم در مورد رویارویی شاگردانش با شهرداری تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تبریز امشال تیم خوبی بسته است که شرایط قدی ایده‌آلی دارند. دفاع وسط‌های این تیم واقعاً قد بلند هستند. شرایط تیم ما هم بد نیست و در تلاش هستیم تا بعد از تیم‌های پیکان، تبریز و میزان مشهد به عنوان تیم چهارم به پلی آف صعود کنیم. به همین خاطر باید از بازی با تبریز امتیاز بگیریم.

دوجی درباره بازی‌های گذشته تیمش تصریح کرد: در 2 بازی قبلی، راضی کننده بودیم. در دیدار اول مقابل میزان مشهد قرار گرفتیم. فشار تماشاگران، بدشانسی و البته اشتباهات داوری باعث شد تا نتیجه را به این تیم واگذار کنیم. اگر این اتفاقات نمی‌افتاد حداقل 2 ست از میزان می‌گرفتیم. ما سال قبل نیز در مشهد به همین مشکل بر خوردیم. شاید باور نکنید ولی پارسال ما برنده ست شدیم و داشتیم زمین را عوض می‌کردیم که داور رأی خودش را برگرداند، امتیاز آخر ست تکرار شد و ما بازنده شدیم. البته داور در پایان بازی به خاطر اشتباهاتش از من عذر خواهی کرد ولی این عذر خواهی به درد هیچ‌کس نمی‌خورد. 

سرمربی تیم جواهری گنبد گفت: ما هفته گذشته استراحت کردیم ولی حریف قبلی ما تیم ارتعاشات بود که از بازیکنان تیم نوجوانان ایران تشکیل شده است. آنها خیلی جوان و کم تجربه هستند و باید در کنار هم بازی کنند تا به هماهنگی و تجربه لازم برسند. 

انتهای پیام/

 

 

 

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon