ثبت چهاردهمین شکست متوالی در کارنامه فیلادلفیا

ثبت چهاردهمین شکست متوالی در کارنامه فیلادلفیا

خبرگزاری تسنیم: در سالن «ولز فارگو سنتر» شهر فیلادلفیا، تیم این شهر به پورتلند باخت تا چهاردهمین شکست متوالی این تیم در لیگ بسکتیال حرفه‌ای آمریکا رقم خورده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در بازی صبح امروز (سه‌شنبه) تیمش مقابل اورلاندو مجیک، 29 امتیاز و 11 پاس گل به نام خودش ثبت کرد تا کلیولند بعد از 4 شکست متوالی، طعم پیروزی را چشیده باشد.

لبران جیمز در این مورد گفت: من بزرگ‌ترین منتقد خودم هستم. من از بازی هفته گذشته خودم اصلاً راضی نبودم و هیچ‌کس هم به من، بیشتر از خودم فشار نمی‌آورد تا اشکالاتم را برطرف کنم.

اورلاندو از سال 2012 تا کنون 3 بازی متوالی خارج از خانه را نبرده است.

در سالن «ولز فارگو سنتر» شهر فیلادلفیا، تیم این شهر بانتیجه 114 بر 104 به پورتلند باخت تا چهاردهمین شکست متوالی این تیم در لیگ بسکتیال حرفه‌ای آمریکا رقم خورده باشد. البته فیلادلفیا سابقه نتایج خیلی بدتر را هم دارد. این تیم در فصل 73-1972 در پایان فصل 9 پیروزی و 73 شکست داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه ‌ای آمریکا به شرح زیر است:

شیکاگو 97 – یوتا 95
نیویورک 86 – هیوستون 91
ایندیانا 111 – دالاس 100
فینیکس 100 – تورونتو 104
کلیپرز 113 – شارلوت 92
پورتلند 114 – فیلادلفیا 104
اورلاندو 74 – کلیولند 106

در پایان بازی‌های امروز، تورونتو و واشنگتن در صدر کنفرانس شرق و دیترویت و فیلادلفیا در انهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های ممفیس و گلدن استیت نیز در صدر کنفرانس غرب و لیکرز و اوکلاهماسیتی همچنان در قعر این کنفرانس هستند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon