پیروزی پیکان مقابل ارتعاشات در خانه والیبال

پیروزی پیکان مقابل ارتعاشات در خانه والیبال

خبرگزاری تسنیم: هفته چهارم لیگ برتر والیبال با پیروزی پیکان مقابل ارتعاشات صنعتی در خانه والیبال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم لیگ برتر والیبال بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در خانه والیبال تهران در حالی آغاز شد که ورود بانوان به سالن والیبال همچنان ممنوع است.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان برای شروع بازی مقابل تیم جوان ارتعاشات ترجیح داد از بازیکنان تیم دوم خود شامل نیکو فرریکس، رضا صفایی، سجاد دهنوی، سامان فائزی، جواد معنوی‌نژاد، مجتبی قلی‌زاده و علی‌اصغر میرحسینی (لیبرو) استفاده کند. برای تیم ارتعاشات نیز که متشکل از بازیکنان تیم نوجوانان ایران است، اسفندیار، کریمی، پایدار، آقچه‌لی، عینی، مجرد و طالبی (لیبرو)  با تصمیم محمد وکیلی به زمین رفتند.

بازیکنان تیم ارتعاشات در شروع بازی با انگیزه بیشتری مقابل حریف نامدار خود قرار گرفتند و از پیکان پیش افتادند اما در ادامه ست نخست، شاگردان پیمان اکبری بازی را به دست گرفتند و در نهایت 25 بر 17 برنده این ست شدند.

نوسان، بارزترین شاخصه تیم والیبال ارتعاشات در لیگ برتر بوده است. شاگردان وکیلی گاهی چنان با روحیه بازی می‌کنند که انگار در فینال مسابقات قهرمانی جهان هستند و گاهی اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که شاید برای هیچ بازیکن والیبالی در طول دوران حرفه‌ایش اتفاق نیفتد. اوج حساسایت این بازی در ست دوم و جایی بود که بازیکنان هر دو تیم تا امتیاز 30 پا به پای هم امتیاز گرفتند اما در نهایت بازیکنان پیکان این ست را نیز با نتیجه 32 بر 30 به سود خود پایان دادند. رالی‌های ست دوم و رسیدن دو تیم به امتیازهای بالاتر از 25 باعث شد تا بازیکنان سایپا که بعد از این دیدار باید به میدان می‌رفتند، ترجیح دادند به رختکن نروند و بازی را از نزدیک ببینند.

در ست سوم، محمد موسوی که مدتی به خاطر مصدومیت از میادین به دور بود به زمین آمد. اختلاف امتیاز دو تیم روی اسکوربورد خانه والیبال در ست سوم نشان می‌داد که انگیزه و انرژی بازیکنان ارتعاشات صنعتی به اندازه ست‌های اول و دوم بازی نیست. ست سوم نیز با برتری 25 بر 18 شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید تا تیم ارتعاشات همچنان در لیگ برتر بدون پیروزی باشد.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon