جزئیات درگیری سارقان مسلح با پلیس در خیابان‌های بروجرد

جزئیات درگیری سارقان مسلح با پلیس در خیابان‌های بروجرد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی بروجرد جزئیات دستگیری ۴ سارق مسلح در خیابان‌های بروجرد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سرهنگ علیرضا دلیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح دستگیری چهار سارق مسلح در بروجرد اظهار داشت: حدود ساعت شش صبح امروز نیروهای انتظامی بروجرد متوجه شدند یک پژو در حال قطع کابل‌های برق است.

وی افزود: بعدازاینکه سارقان متوجه حضور پلیس شدند از محل متواری شدند که به تمام واحدهای انتظامی شهرستان بی‌سیم زده شد تمام‌مسیرهای اطراف مکان موردنظر را مسدود کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: نیروی انتظامی شهرستان در میدان عشایر با سارقان برخورد کرد و سارقان به‌سرعت در خیابان شهر متواری شدند و عملیات تعقیب و گریز ادامه داشت.

وی عنوان کرد: تعقیب و گریز در سطح شهر ادامه داشت تا بالاخره در خیابان صفا جلوی حرکت ماشین سارقان گرفته شد و مأموران پلیس به سمت لاستیک‌های ماشین سارقان تیراندازی کردند و سارقان نیز از درون ماشین به سمت مأموران انتظامی شلیک کردند.

دلیری گفت: دوباره عملیات تعقیب و گریز ادامه داشت و سارقان به سمت جاده دارالسلام متواری شدند و به دلیل اینکه ماشین آن‌ها توسط پلیس تیرخورده بود پیاده شدند و قصد فرار داشتند که نیروهای انتظامی با مجروح کردن دو نفر از سارقان، دو نفر دیگر را نیز دستگیر کرد.

‌فرمانده انتظامی بروجرد افزود: سارقان مجروح شده به بیمارستان منتقل شدند، خوشبختانه نیروهای انتظامی با کوچک‌ترین تلفات در این عملیات موفق شد.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی