بی‌توجهی مسئولان آذربایجان شرقی به ورزش روستایی قابل توجیه نیست

بی‌توجهی مسئولان آذربایجان شرقی به ورزش روستایی قابل توجیه نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت : بی‌توجهی برخی مسئولان به مقوله ورزش روستای قابل توجیه و قبول نیست و مسئولان باید جبران بی توجهی خود را بکنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هشترود، غلامحسین شیری علی‌آباد صبح امروز  در نشست مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان کشور با جامعه ورزشی شهرستان‌های هشترود و چاراویماق که در هشترود برگزار شده بود، اظهار داشت: وضعیت ورزش در روستاهای این شهرستان هادر حد مطلوب و قابل قبولی نیست و افراد ورزش دوست روستاهای دور افتاده فاقد حداقل امکانات و حتی یک توپ فوتبال ندارند.

رئیس فراکسیون توسعه روستایی مجلس، خواستار احداث استادیوم ورزشی جدید و خارج از شهر در شهرستان چاراویماق را شد و افزود : زمین فوتبال فعلی هشترود در داخل شهرک مسکونی واقع شده و زمین چمن آن غیر قابل استفاده است.

وی تجهیز زیرساخت‌های لازم برای زمین چمن فوتبال واقع در شرق هشترود را برای استفاده جوانان و روستائیان شرق هشترود لازم و ضروری دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این جلسه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی- تکمیل پروژه ورزشی یادگار امام (ره) به عنوان دهکده ورزشی شمالغرب کشور را سه هسته مهم سند تدبیر و توسعه ورزش استان برشمرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان افزود : اداره کل ورزش و جوانان استان با کسب 8 هزار و 31 امتیاز رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان استان در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را کسب نماید.

وی افزود: با تکمیل پروژه های نیمه تمام سرانه ورزشی استان از 62 درصد به 82/0 متر مربع خواهد رسید.

اسبقیان در بازدید از استادیوم آزادی هشترود  گفت : یک میلیارد و 250 میلیون ریال از محل ماده 180 برای تجهیز و تکمیل استادیوم هشترود در نظر گرفته شده است.

وی  از اختصاص صد میلیون ریال برای هیئت‌های ورزشی شهرستان های هشترود و چاراویماق خبر داد و گفت : از این مبلغ 65 میلیون ریال برای هشترود و مابقی برای چاراویماق در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon