رئیس‌جمهور پروژه‌های کلان و راهبردی را در استان‌ها پیگیری می‌کند

رئیس‌جمهور پروژه‌های کلان و راهبردی را در استان‌ها پیگیری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: یکی از کارهای معمول رئیس جمهور پیگیری و رصد پروژه های کلان و راهبردی در استان‌های مختلف کشور است که به تناسب اهمیت آن‌ها, سفرهای موردی انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار, محمد شریعتمداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در چابهار، اظهار داشت: فردا حجت‌الاسلام روحانی و اعضای هیئت دولت به بندر چابهار سفر می‌کند. قرار است در این سفر, رئیس‌جمهور از طرح توسعه‌ای منطقه آزاد چابهار از نزدیک بازدید و آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در واقع رئیس‌جمهور از طرح‌ها و پروژه‌های کلان و راهبردی استان‌های مختلف با توجه به اهمیت پروژه‌ها, با انجام سفرهای موردی و شخصی, روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک بررسی می‌کند.

شریعتمداری گفت: رئیس‌جمهور از طرح‌هایی از قبیل پتروشیمی، ‌راه آهن، طرح توسعه اسکله‌های بندر چابهار, طرح‌های فولادی و دیگر طرح‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی منطقه بازدید به‌عمل می‌آورد.

وی افزود: رئیس جمهور همزمان در انعقاد قرارداد طرح توسعه زیرساخت‌های مخزنی بندر شهید بهشتی چابهار با شرکت نگین مکران به این شهرستان حضور می‌یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: حجت‌الاسلام روحانی در رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) نیز حضور خواهد یافت.

شریعتمداری تصریح کرد: دولت مصوبات بسیار خوبی را در طرح توسعه چابهار از جمله ساخت فرودگاه و ترمینال اختصاصی فرودگاه کنارک، پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد و طرح توسعه بندر چابهار، را داشته که نوید دهنده افقی روشن برای سواحل مکران در حوزه ترانزیت منطقه‌ای و بین المللی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon