ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد؛ ماهان غوطه‌ور در حواشی


ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد؛ ماهان غوطه‌ور در حواشی

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال کشور در شرایطی به مصاف هم می‌روند که ماهان تندیس غوطه ور در حواشی به دنبال خروج از بحران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنج شنبه هفته ششم از نیم فصل دوم خود را آغاز می‌کند و در شرایطی که ماهان تندیس قم با 9 پیروزی، 7 شکست و 2 تساوی در رده پنجم جدول قرار دارد، روز جمعه برای صعود به رده‌های بالا‌تر جدول محتاج کسب 3 امتیاز این مسابقه است.

بازی ماهان تندیس و فردوسی مشهد یکی از مسابقات مهم هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال است و ماهان می‌خواهد همانند دیدار رفت، برنده بازی باشد گرچه تیم فردوسی مشهد تیمی است که در دیدارهای گذشته، تیمی خطرناک و محکم نشان داده است.

ماهان تندیس و فردوسی مشهد در حالی برابر هم صف آرایی می‌کنند اوضاع و احوال نماینده قم در لیگ بر‌تر روبراه نیست و گرچه ماهان تندیس 2 هفته پیش دبیری را شکست داد اما شکست ماهان در تبریز برابر پایاسازه قعر جدولی نشان داد ماهان مشکلاتی عدیده دارد.

در روزهایی که احتمالا از دیدگاه برخی از مسئولان باشگاه ماهان تندیس همه چیز عادی است اما همه در قم می‌دانند اوضاع و احوال ماهان تندیس که امسال می‌توانست به راحتی قهرمانی لیگ بر‌تر را به دست آورد به دلیل مشکلات مدیریتی روبراه نیست.

ماهان تندیس با 29 امتیاز تیم پنجم جدول است و در 10 مسابقه اخیر خود در لیگ بر‌تر فوتسال تنها 2 پیروزی به دست آورده تا آماری نامطلوب برجای بگذارد و یکی از بد‌ترین آمارهای تاریخ فوتسال قم در لیگ بر‌تر بر جای گذاشته شود.

ماهان در هفته‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است که عمده این مشکلات به مسائل حاشیه‌ای و روانی پیرامون ماهان برمی‌گردد و اخیرا اظهارات علیرضا رعدی پیرامون اینکه برخی از درون ماهان به این تیم ضربه می‌زنند شرایط ماهان را بحرانی‌تر کرده است.

ماهان تندیس در حالی به نوزدهمین میدان فصل جدید پا می‌گذارد که به دنبال رساندن جمع امتیازاتش به عدد 32 است اما فردوسی که امسال، سال متوسطی را پشت سر گذاشته نشان داده است که در میادین سخت نتایج خوبی می‌گیرد.

فردوسی مشهد در جدول رده بندی 22 امتیازی است و در جدول رده بندی در رده دهم ایستاده اما نتایج ضعیف ماهان در برابر تیم‌های انتهای جدولی سبب شده خوشبینی به کسب پیروزی ماهان در این بازی چندان تقویت نشود.

فردوسی مشهد در صورت کسب نتیجه در قم می‌تواند جایگاه تیم میثاق تهران را در رده نهم جدول بگیرد اما آن‌ها اگر در قم به ماهان تندیس ببازند، از رده دهم جدول پایین‌تر نمی‌روند.

باید منتظر ماند و دید که آیا شعله‌های بحران در ماهان تندیس پس از پایان دیدار ماهان برابر فردوسی مشهد بیش از گذشته زبانه می‌کشد یا احتمالا به طور موقت، ماهان از فضای ناکامی دور می‌شود.

پیروزی در بازی رفت در مشهد

پیروزی شاگردان امیر شمسایی بر تیم تازه وارد به لیگ بر‌تر اما قدرتمند فردوسی، گامی دیگر در مسیر صدرنشینی ماهان تندیس در آن مقطع از نیم فصل لیگ بر‌تر بود.

نتایج گذشته تیم فردوسی مشهد گویای آن بود که این تیم، حریفی پرتلاش و چغر برای ماهان است و به راحتی برابر تیم‌های صاحب نام لیگ بر‌تر و حتی صدرنشین آن تسلیم نمی‌شود.

فردوسی که در هفته نخست تیم نامدار فرش آرا را در دربی مشهد شکست داده بود در برابر ماهان تندیس هر چه داشت رو کرد و در ‌‌‌نهایت با حداقل گل و با حساب 3 بر 4 برابر نماینده قم مغلوب شد.

ستاره این مسابقه کسب جز علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش ماهان تندیس نبود در حالی که مسلم اولاد قباد و مهدی زاهدی هر یک با به ثمر رساندن یک گل در گل‌های زده ماهان تندیس سهیم شدند.

ماهان در آن زمان با پیروزی بر فردوسی مشهد ششمین پیروزی پی در پی را به دست آورد اما کسب باور نمی‌کرد از آن زمان تاکنون، ماهان تندیس از 12 بازی تنها 3 برد دیگر به دست آورده باشد.

ترکیب احتمالی

ترکیب ماهان تندیس قم: مسعود ایازی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، سعید قاسمی، مسلم اولاد قباد، محمد کرمانی، ناصر اطمینان، هاشم فرج‌زاده، علی شریفی، علی فخاران، حمید رشیدی و فرهاد فلامرزی/ سرمربی: علیرضا رعدی

ترکیب فردوسی مشهد: سالار وظیفه‌شناس، هاشم محمدی، محسن نظام دوست، عماد محمدی، مجتبی نصیری نیا، جواد غدیری، میثم خیام، مصطفی طیبی، سجاد بندی سعدی، ایراهیم حاجتی، داود عباسی، علی فاخر/ سرمربی: مصطفی نعمتی

دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد از ساعت 16 روز جمعه سوم بهمن در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتسال

پنجشنبه دوم بهمن ماه

*فرش آرای مشهد – گیتی پسند اصفهان / سالن شهید بهشتی مشهد

داوران: حسین شاهمرادی، محمدرضا ذاکری، میلاد حمزه، حمید صداقت /ناظر: بهمن غفاری

*مس سونگون تبریز – مقاومت البرز / سالن شهید پورشریفی تبریز

داوران: علیرضا عبدالغنی، کمال بایزیدی، یوسف افضلی، شمس اله اخوان /ناظر: محمد فرجی

*میثاق تهران – شهرداری ساوه / سالن شهرداری منطقه 11 تهران

داوران: علی پورافشار، حمیدرضا طیب طاهری، مصطفی کرد، محمدرسول بازرگان /ناظر: عباس رنجی

جمعه سوم بهمن ماه

*تاسیسات دریایی تهران – شهروند ساری / تالار هندبال تهران

داوران: رضا ترابی، عارف سیاحی، علی کشانی، رضا شیرازی/ ناظر: علیرضا محمدپور

*شهید منصوری قرچک – شرکت ملی حفاری ایران / سالن هفتم تیر قرچک

داوران: علی حفیظی، مهدی مرشدی، اکبر پاشایی، حسین دولتشاهی /ناظر: عبدالکریم سیستانی

*ماهان تندیس قم – موسسه اعتباری فردوسی مشهد / سالن شهید حیدریان قم

داوران: وحید عرض پیما، ابراهیم محرابی افشار، ولی امجدی، بهبود کاویانی /ناظر: مصطفی حاج محمدی

*پایا سازه تبریز – دبیری تبریز /سالن علوم پزشکی تبریز

داوران: اصغر علی بیگی، محمد غفاری‌نژاد، شمس اله اخوان، یوسف افضلی / ناظر: محمد فرجی

کلیه مسابقات ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی