پیروزی قم و شکست کرمانشاه و خراسان شمالی برابر حریفان


پیروزی قم و شکست کرمانشاه و خراسان شمالی برابر حریفان

خبرگزاری تسنیم: مسابقات تنیس جوانان کشور در قم با پیروزی قم برابر تهران، برتری قزوین برابر خراسان شمالی و شکست کرمانشاه مقابل توابع تهران پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ادامه مسابقات تنیس قهرمانی جوانان کشور به میزبانی قم، ‌تیم‌های تنیس قم (ب) و توابع تهران حریفان خود را شکست دادند.

در ادامه این مسابقات که در آکادمی تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود تیم تنیس قم (ب) برابر تهران به یک پیروزی قاطع رسید.

در این مسابقه و در دیدار انفرادی نخست، امین موسوی از قم در مصاف با امین انوری از تهران با نتایج 6 بر یک و 6 بر 3 به پیروزی رسید و در دومین مسابقه انفرادی، آرش میرعارفی از قم به دیدار محمد خوش خلق از تهران رفت و موفق شد حریف خود را با نتایج 6 بر 2 و 6 بر4 شکست دهد.

در مسابقه دوبل دو تیم نیز تیم قم (ب) با ترکیب دو نفره میرزایی و موسوی برابر تیم دو نفره خوش خلق و خدابنده از تهران با نتایج 6 بر یک و 6 بر 2 به برتری رسید تا در مجموع، قم 3 بر صفر تهران را شکست دهد.

تیم تنیس توابع تهران نیز در مصاف با تیم کرمانشاه موفق شد 3 بر صفر پیروز شود چنان که در دیدار انفرادی نخست محمد جعفرپور از تیم توابع تهران در برابر محمدرضا درویش از کرمانشاه پیروز شد و در دومین بازی انفرادی، محمد بوروان از تیم تنیس توابع تهران برابر مهدی صالحی از کرمانشاه پیروز شد.

در مسابقه دوبل، تیم دو نفره جعفر‌پور و بوروان از توابع تهران برابر تیم درویش و صالحی از کرمانشاه در یک بازی نه چندان دشوار با امتیازات مشابه 6 بر صفر به پیروزی رسید تا تیم تنیس توابع تهران در مجموع برنده این بازی باشد.

تیم تنیس کرمانشاه در شرایطی در این مسابقه بازنده شد که در مسابقه قبلی خود نیز 3 بر صفر به آذربایجان شرقی باخته بود و به نظر می‌رسد این تیم به کسب جواز صعود امیدی ندارد در حالی که تنیسورهای توابع تهران در روز نخست استراحت داشتند.

تیم تنیس قزوین نیز در دیدار برابر خراسان شمالی 3 بر صفر به برتری رسید چنان که پوریا آصف‌زاده در مسابقه انفرادی نخست با نتایج 6 بر 2 و 7 بر 5 از سد علی یزادانی از خراسان شمالی گذشت و درمسابقه انفرادی دوم نیز هومن سلطانی از قزوین مقابل محمد زارعی از خراسان شمالی با نتایج 6 بر صفر و 6 بر یک به برتری رسید.

در دیدار دو نفره تیم‌های خراسان شمالی و قزوین نیز، تیم قزوین با برتری مشابه 6 بر صفر در 2 ست پیاپی از سد خراسان شمالی گذشت و در مجموع، 3 بر صفر فاتح این بازی شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon