ایرانیان: داور تحت تأثیر جیان بود، او با حرفه‌ای‌گری پنالتی گرفت

ایرانیان: داور تحت تأثیر جیان بود، او با حرفه‌ای‌گری پنالتی گرفت

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که داور بازی این تیم مقابل العین تحت تأثیر ستاره غنایی اماراتی‌ها قرار گرفت.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تساوی یک بر یک نفت مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از بازگشت‌ از ازبکستان به سرعت خودمان را آماده بازی با العین کردیم و مقابل این تیم که یکی از بهترین‌های آسیاست و بازیکنان بزرگی هم دارد، به خوبی بازی کردیم.

وی افزود: کادرفنی ما به خوبی العین را آنالیز کرده بود و توانستیم بازی بسیار خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. نیمه اول حریف اماراتی بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت اما ما توانستیم در نیمه دوم حاکم زمین شویم و توانایی پیروز شدن هم داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره داوری این بازی و پنالتی اعلام شده به سود العین گفت: داور بازی می‌توانست پنالتی نگیرد اما بازیکن العین حرفه‌ای بود و با حرفه‌ای‌گری پنالتی گرفت. به نظرم داور مسابقه تحت تأثیر آساموآ جیان قرار گرفت و پنالتی گرفت.

ایرانیان ادامه داد: ما نتوانستیم برنده شویم، بازی مساوی شد و اکنون فقط می‌توانیم از بازی خوب بازیکنان نفت تمجید کنیم، به خصوص علیرضا بیرانوند که چند توپ بسیار خوب را مهار کرد. باید به این نکته هم توجه کرد که بازیکنان تیم نفت به جز 2، 3 نفر هیچکدام تجربه بین‌المللی و بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند و با این حال مقابل حریفی مانند العین خوب بازی کردند.

ایرانیان با بیان اینکه باید از هوادارانی که تیم نفت را تنها نگذاشتند تشکر کنیم، خاطرنشان کرد: بازی با العین برای ما تمام شد و از این بازی فقط حضور خوب تماشاگران در یاد ما می‌ماند. اکنون فقط به بازی با گسترش‌فولاد فکر می‌کنیم و امیدوارم در لیگ برتر به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

المپیک ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon