مالدینی در راه بازگشت به میلان


مالدینی در راه بازگشت به میلان

خبرگزاری تسنیم: گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال بازگشت اسطوره باشگاه میلان به سن‌سیرو خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی صبح امروز (چهارشنبه) اخباری منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه «بی تائه‌کائوبول»، تاجر تایلندی که برای خرید بخشی از سهام میلان ابراز آمادگی کرده است، در صورت تبدیل شدن به مالک جدید روسونری پائولو مالدینی، ستاره اسبق خط دفاع میلان را به این باشگاه برمی‌گرداند و از او در کادر فنی استفاده خواهد کرد.

بی تائه‌کائوبول که یکی از تاجران بزرگ تایلند محسوب می‌شود، یکی از چندین مشتری است که گفته می‌شود برای خرید سهام میلان ابراز تمایل کرده و در راستای همین خبر امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرده است که یک پیش قرارداد میان او و میلانی‌ها منعقد شده و تائه‌کائوبول بخشی از برنامه‌هایی را که برای مدیریتش در روسونری دارد، اعلام کرده است.

یکی از تصمیمات مشتری جدید میلان، کسی که قرار است 30 درصد از سهام باشگاه را بخرد، بازگرداندن پائولو مالدینی، کاپیتان و مدافع اسطوره‌ای اسبق روسونری به این تیم و اضافه کردن وی به هیئت مدیره باشگاه است.

گزارش‌های اخیر رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن بوده که خانواده برلوسکونی تمایلی به فروش میلان ندارد اما گاتزتا نوشته است برلوسکونی در صورتی که نخواهد باشگاه را بفروشد باید 25 میلیون یورو به خزانه باشگاه واریز کند.

این نشریه همچنین مدعی است که تائه‌کائوبول در فاز دوم سرمایه‌گذاری خود در میلان، سهام خود را در این باشگاه به 51 درصد افزایش می‌دهد تا بتواند کنترل امور باشگاه را به دست بگیرد اما برلوسکونی قصد دارد بندی در قرارداد انتقال مالکیت باشگاه به تائه‌کائوبول بگنجاند که به موجب آن در صورت خلف وعده تاجر تایلندی، اجازه پس گرفتن مالکیت باشگاه به خانواده برلوسکونی داده می‌شود.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon