ساخت «یخ زده۲» رسما تایید شد

ساخت «یخ زده2» رسما تایید شد

خبرگزاری تسنیم: کمپانی دیزنی ساخت قسمت دوم انیمیشن پر طرفدارش، «یخ زده» را رسما اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش جنیفر لی و کریس باک، کارگردانان انیمیشن «یخ زده» اعلام کردند که هیچ ایده ای برای ساخت قسمت دوم اثر برنده اسکارشان ندارند. اما ظاهرا فشار «لانه موش»( لقب استودیوی دیزنی) نشینان به نداشتن ایده سازندگان برتری یافته. در جلسه آخر هفته سهامداران، جان لستر، باب ایگر و جاش گد رسما ساخت قسمت دوم «یخ زده» را اعلام کردند. اگرچه در این مرحله هنوز چیزی از داستان، عوامل یا حتی تاریخ اکران احتمالی مشخص نیست.
از آنجایی که جنیفر لی و کریس باک به جز ساخت قسمت اول «یخ زده»، انیمیشن کوتاه «تب یخ زده» را هم کارگردانی کرده اند شانس آنها برای نشستن روی صندلی کارگردانی این پروژه جاه طلبانه بیش از کسان دیگر بود. این موضوع توسط جان لستر هم تایید شده و آنها کارگردانی قسمت دوم را هم بر عهده خواهند داشت. پیش بینی می شود که این اثر دو سال دیگر به اکران جهانی برسد.
انیمیشن «یخ زده» با موج تحسین مخاطبان و منتقدان مواجه شد و توانست عنوان پر فروش ترین انیمیشن تاریخ کمپانی دیزنی را هم بالاتر از «شیر شاه» افسانه ای به دست آورد. این فیلم همین طور دو جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه را هم به خودش اختصاص داد تا موفقیت هایش کامل شود. کارگردانان «یخ زده» ، انیمیشن کوتاه «تب یخ زده» را برای امسال آماده کرده اند که می تواند برایشان در نهایت اسکار بهترین انیمیشن کوتاه سال را هم به ارمغان آورد. «تب یخ زده» قبل از فیلم سیندرلا در سالن های سینما اکران می شود.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
فلای تو دی