۱۲ کیلوگرم هروئین در شیراز کشف شد


12 کیلوگرم هروئین در شیراز کشف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در بازرسی از یک‌منزل در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در بازرسی از یک‌منزل در شیراز، 12 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی در شیراز اقدام به نگهداری مواد مخدر در یکی از محله‌های جنوبی شیراز می‌کند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی منزل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این منزل 12 کیلوگرم هروئین کشف و متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار گودرزی بابیان اینکه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به متهم نیز توقیف شد، افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف 36 هزار مواد محترقه در سپیدان

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس در بازرسی از چهار باب مغازه، 36 هزار و 68 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با همکاری مأموران بخش انتظامی بیضاء در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال از چهار باب مغازه بازرسی کردند.

سرهنگ سلطان محمدی افزود: درنتیجه این بازرسی تعداد 36 هزار و 68 عدد انواع مواد محترقه کشف و چهار نفر متهم دستگیر شدند.

وی گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد در حوزه مواد محترقه، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 50 فقره کیف‌قاپی در شیراز

با دستگیری سارقان کیف‌قاپ در شهرستان شیراز، پرده از راز 50 فقره کیف‌قاپی برداشته شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس در این زمینه گفت: به دنبال وصول چند فقره پرونده کیف‌قاپی به اداره مبارزه با سرقت این پلیس و همچنین ادعای مالباختگان مبنی بر اینکه پس از خرید هنگام عبور از کنار خیابان دو نفر راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به آنان نزدیک و اقدام به سرقت کیف آنان می‌کردند شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری «قدمگاه» دو نفر کیف‌قاپ را در حین سرقت دستگیر و با تشکیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به 50 فقره کیف‌قاپی در سطح شهرستان شیراز و با همدستی دو نفر دیگر اقرار و اعلام داشتند مقادیری از اموال مسروقه را به یک نفر دیگر فروخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فارس بابیان اینکه خریدار اموال مسروقه و یک نفر از همدستان سارقان نیز دستگیر شدند، افزود: تاکنون تعداد 24 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آن‌ها تحویل داده‌شده است.

سرهنگ حیدری در پایان به شهروندان و به‌ویژه بانوان هشدار داد: در مکان‌های شلوغ و پرتردد مراقب کیف همراه خود باشند.

کشف 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ارسنجان

مأموران انتظامی شهرستان ارسنجان استان فارس با توقیف یک دستگاه کامیون، مقدار 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ‌ارسنجان‌ با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام ایست و بازرسی در نزدیکی یکی از روستاهای این شهرستان، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند.

سرهنگ عطا پزشک با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون مقدار 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد گفت: برخورد با قاچاقچیان سوخت به‌صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon