انصارالله خبر شهادت رهبران خود را تکذیب کرد

انصارالله خبر شهادت رهبران خود را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: در حالی که برخی از رسانه‌های منطقه و فرامنطقه‌ای تلاش کردند با انتشار اخبار کشته شدن رهبران انصارالله فضای جنگ روانی در یمن را در دست بگیرند، جنبش انصارالله خبر شهادت رهبران خود را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، «علی القحوم» یکی از رهبران انصارالله در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مبنی بر کشته شدن برخی از رهبران این جنبش در تجاوز اخیر عربستان گفت: این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد، بلکه با هدف سرپوش گذاشتن بر کشتار غیر نظامیان در تجاوز عربستان انتشار یافته است.

وی افزود: همچنین اخبار رسیدن تانکهای برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به یمن صحت ندارد و ملت یمن هرگونه دخالتی را با قدرت پاسخ خواهند داد.

القحوم با بیان اینکه عربستان تلاش می‌کند کشورهای بیشتری را در تجاوز به یمن همراه خود کند، افزود: جنگ عربستان علیه ملت یمن توجیه ناپذیر است و مردم یمن علیه تجاوزهای عربستان حرکت خواهند کرد.

عربستان سعودی با همکاری آمریکا، مصر، بحرین، امارات، قطر و کویت بامداد امروز حملات خود به یمن را آغاز کرد. این عملیات که با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا صبح امروز آغاز شده است "طوفان اراده" نامیده شد.

برخی گزارش‌ها حاکی از همکاری پاکستان و ترکیه با ائتلاف به رهبری عربستان در حمله به یمن هستند.

در جریان این حملات هوایی تاکنون 25 نفر از شهروندان یمنی شهید شده‌اند.

بر اساس آخرین اخبار، کشورهای سودان شمالی، اردن و مغرب نیز در تجاوز به خاک یمن شرکت دارند.

شبکه خبری العربیه اعلام کرده است که عربستان سعودی وعده داده 100 هواپیمای جنگی و 150 هزار نیروی نظامی‌ به یمن گسیل دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت