ایران تجاوز هوایی عربستان به یمن را محکوم کرد

ایران تجاوز هوایی عربستان به یمن را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: وزارت امور خارجه کشورمان حملات هوایی امروز به یمن را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان شد، محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حملات هوائی بامداد امروز به کشور یمن که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی‌گناه یمن گردید این اقدام را گامی خطرناک و مغایر با مسئولیت‌های بین المللی در احترام به حاکمیت ملی کشورها دانست.

مرضیه افخم افزود: توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می‌باشد موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصت‌ها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر لزوم تحقق توافقات ملی صورت گرفته میان احزاب و گروه‌های یمنی در اولین زمان، خواستار توقف فوری حملات هوائی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی نسبت به گسترش افراطی‌گری و تقویت تروریسم خاطرنشان ساخت این تجاوز نتیجه‌ای جز گسترش تروریسم و افراطی‌گری نخواهد داشت و ناامنی را به کل منطقه تسرّی خواهد داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان