تسلط ارتش سوریه به یک منطقه کلیدی در حومه دمشق

تسلط ارتش سوریه به یک منطقه کلیدی در حومه دمشق

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های سوریه امروز (سه‌شنبه) گزارش دادند ارتش این کشور در ادامه پیشروی‌های اخیر خود در طول دو ماه گذشته، موفق شده‌ است ثبات و امنیت را به یک منطقه کلیدی در شمال‌شرقی دمشق بازگرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، نیروهای دولتی سوریه در راستای تقویت امنیت پایتخت، شورشیان مسلح را از یک منطقه کلیدی در حومه دمشق بیرون راندند.

بر اساس این گزارش، سربازان ارتش موفق شده‌‌اند، ثبات و امنیت را به منطقه جوبر بازگردانند. این منطقه در شمال‌شرقی دمشق قرار دارد و شورشیان سعی می‌کردند از آن به‌عنوان پایگاهی برای نفوذ به دمشق استفاده کنند.

بنا بر گزارش رسانه‌های دولتی سوریه، نیروهای ارتش مواضع تروریست‌ها را در جوبر که  تبدیل به مرکزی برای انجام عملیات‌های چریکی در عمق پایتخت و همچنین پرتاب خمپاره به منطقه مسکونی شده بود، هدف قرار داده شورشیان را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

سوریه بیش از دو سال است که با بحران و آشوب مواجه است، بر اثر این خشونت‌‌ها تاکنون تعداد زیادی از مردم از جمله نیروهای امنیتی و نظامی جان خود را از دست داده‌اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است، که ناآرامی‌های کشورش توسط بعضی دولت‌های غربی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود، در همین زمینه گزارش‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بی‌شماری از شورشیان دارای تابعیت خارجی هستند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت