۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل سد گیوی اختصاص می‌یابد


45 میلیارد تومان برای تکمیل سد گیوی اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: مبلغ ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد و شبکه گیوی اختصاص یافته که تمامی این اعتبارات امسال تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود نجفیان بعد از ظهر امروز در نشست با کارکنان امور آب شهرستان‌های خلخال و کوثر اظهار داشت:  مبلغ 45 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد و شبکه گیوی اختصاص یافته که تمامی این اعتبارات امسال تخصیص یافته و شاهد بهره‌برداری از این طرح ملی در جنوب استان اردبیل می‌شویم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از اجرای کارها و اقدامات لازم برای احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی در استان خبر داد و افزود: امسال شاهد بارندگی‌های مناسب و افزایش چشمگیر بارش‌ها نسبت به سال گذشته در استان بودیم که این امر می‌تواند سبب تحولی اساسی و مثبت در استان شود.

وی از کسب رتبه دوم کشوری آب منطقه‌ای در بین سایر استان‌های کشور خبر داد و گفت: این امر با تلاش تمامی کارکنان این شرکت به ویژه در حوزه حفاظت و بهره برداری در سال گذشته محقق شده که امیدواریم این توفیقات امسال نیز ادامه داشته و بتوانیم عملکردی مثبت و قابل قبول را همچون سال گذشته داشته باشیم.

نجفیان با تشریح اقدامات در نظر گرفته شده برای امسال بیان کرد: امسال در دو حوزه طرح‌های مرزی و طرح‌های سفر ریاست جمهوری اقدامات را پیگیری می‌کنیم که امیدواریم با توجه به شعار سال و همکاری و همدلی کارکنان در این رابطه به پیشرفت‌های مناسب و قابل قبول دست یابیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: تکلیف همه ما با این شعار مشخص شده و همگان باید با عمل به آن زمینه توسعه و تعالی در جامعه را فراهم آوریم چرا که همدلی و مشارکت بین مردم و مسئولان از هر مسئله‌ای مهم‌تر و ضروری‌تر است.

وی تحقق این شعار را در شرکت آب در گرو توجه به مشکلات مردم و رفع آنها در این حوزه دانست و گفت:‌ این همدلی و همزبانی می‌تواند با شکل‌گیری در درون مجموعه‌های دولتی و تقویت آن سبب ترویج در بین مردم شود که باید در این راستا در این شرکت تلاش و جدیت شده و مشکلات مردم را به تسریع بیشتری در حوزه آب برطرف کنیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon