قیمت مرغ در بازار به ۵۶۵۰ تومان رسید

قیمت مرغ در بازار به 5650 تومان رسید

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت گوشت مرغ با کاهش به ۵ هزار و ۶۵۰ تومان، به نفع مصرف کننده سقوط کرد و نرخ این محصول را دوباره به زیر هزینه تولید کننده رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  قیمت گوشت مرغ بعد از دوماه اوج گیری و افزایش قیمت این محصول تا هر کیلو گرم 9 هزار تومان، دوباره کاهش یافت و نرخ این محصول در بازار مصرف به 5 هزار و 650 تومان رسید.
قیمت فعلی گوشت مرغ در بازار مصرف 5 هزار و 900 تا 5 هزار و 950 تومان ، میادین میوه و تره بار 5 هزار و 650، کشتارگاه 5 هزار تومان و درب مرغداری 3 هزار و 400 تا 3 هزار و 500 تومان(مرغ زنده) کاهش یافته و موجبات گلایه دوباره مرغداران را فراهم کرده است.
رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در این ارتباط به تسنیم گفت: با کاهش قیمت مرغ در بازار مصرف شرکت پشتیباتی امور دام خرید تضمینی مرغ را آغاز کرده و هر کیلو گرم مرغ کامل را 6 هزار و پانصد و مرغ بدون گردن را 7 هزار تومان خریداری می کند.
محمد یوسفی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به افزایش هزینه‌های تمام شده، قیمت منطقی مرغ برای مصرف کننده  7 هزار 500 تا  8 هزار تومان است، افزود:  در حال حاضر مرغ داران، هر کیلو گرم مرغ را با هزار تومان زیان به پشتیبانی امور دام به فروش می رسانند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت منصفانه مرغ برای مصرف کنندگان را 7 هزار تومان ، بدون تغییر نسبت به سال گذشته اعلام و هزینه‌هایی که در سال جاری به تولید کنندگان اعمال شده را در نظرنگرفته است.

انتهای پیام/
 

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین