بیله‌سوار؛ میزبان تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان اردبیل و جمهوری آذربایجان


بیله‌سوار؛ میزبان تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان اردبیل و جمهوری آذربایجان

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: بازی تدارکاتی بین تیم‌های منتخب والیبال نوجوانان استان اردبیل با تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری آذربایجان ۱۵ اردیبهشت در شهر مرزی بیله‌سوار برگزار می‌شود.

نادر فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در اردبیل اظهار داشت: بعد از اتمام مسابقات انتخابی والیبال نوجوانان استان اردبیل که با قهرمانی مشگین شهر به پایان رسید،‌ مسابقات انتخابی والیبال جوانان استان در حال اجرا بوده که در مرحله نخست این مسابقات به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی گفت: بعد از برگزاری مرحله نخست این مسابقات تیم‌های برتر در مرحله نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند که احتمالا مرحله نهایی مسابقات انتخابی والیبال جوانان استان اردبیل با حضور 4 تیم برتر،اواخر این هفته به میزبانی شهرستان کوثر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: بعد از برگزاری این مسابقات و انتخاب نفرات برتر والیبال جوانان استان اردبیل، یک اردوی آمادگی مشترک بین نفرات برتر رده نوجوانان و جوانان در راستای آمادگی هر چه بیش‌تر برای حضور در مسابقات کشوری در خانه والیبال اردبیل برگزار می‌شود.

فلاحی بیان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده روز 15 اردیبهشت یک بازی تدارکاتی بین تیم‌‌های منتخب والیبال نوجوانان استان اردبیل با تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد که شهر مرزی بیله‌سوار میزبان این بازی تدارکاتی است.

وی تصریح کرد: این مسابقه تدارکاتی در راستای تعامل با جمهوری آذربایجان درباره برگزاری بازی‌های تدارکاتی و نیز افزایش آمادگی تیم منتخب والیبال نوجوانان استان برای حضور در مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon