سجادی از تمرینات والیبالیست‌های نوجوان ایران بازید کرد

سجادی از تمرینات والیبالیست‌های نوجوان ایران بازید کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان امروز (دوشنبه) میهمان ویژه اردوی تیم والیبال نوجوانان در آکادمی ملی المپیک بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان ایران از شنبه هفته جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و پرویز خاکی بازرس فدراسیون والیبال امروز به اردوی این تیم رفتند و با بازیکنان و کادر فنی گفت‌وگو کردند.

سجادی در حاشیه این بازدید با بیان این که والیبالیست‌های نوجوان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، اظهار داشت: بازیکنان این تیم آینده‌سازان تیم‌های ملی بزرگسالان هستند. خوشبختانه این تیم توانسته در مسابقات قهرمانی آسیا بدون حتی یک ست باخته عنوان قهرمانی را کسب کند.

او ادامه داد: قطعا کار در پیکارهای جهانی سخت‌تر است اما بازیکنان والیبال ایران می‌توانند در این پیکارها هم به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان روند رو به رشد والیبال را مثبت ارزیابی کرد و با الگو توصیف کردن این فدراسیون در بحث توسعه، افزود: استعدادیابی در این فدراسیون در دستور کار قرار گرفته است و ما امروز شاهد نتایج درخشان والیبالیست‌های کشورمان هستیم. ما از سال گذشته بر روی برنامه‌ریزی در حوزه نخبه‌پروری و استعدادیابی در فدراسیون‌ها تاکید بسیار کرده‌ایم. این موضوع از ابتدای امسال عملیاتی شده است. در واقع در 17 فدراسیون به صورت جدی کار استعدادیابی را پیگیری کرده‌ایم.

سومین مرحله اردوی تیم والیبال نوجوانان با حضور 18 بازیکن به شرح زیر پیگیری می‌شود:

پاسورها: جواد کریمی -علی رمضانی- مصطفی خلیلی
قطرپاسورها: رسول آقچه لی- محمود رسولی- سعید رنجبر زیدآبادی
لیبروها: اسماعیل طالبی- بیژن براتی طرقی
مدافعان وسط: علی اصغر مجرد- طیب عینی- امیرثمینی- علی یوسف پور- مهرشاد کتال
دریافت کننده‌ها: میثم پایدار-اسماعیل مسافر-پوریا یلی-امیرحسین اسفندیار-میربابک موسوی گرگری

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، رضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع‌کیان(مربیان) ، حمید جعفرزاده (کمک مربی)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، رضا نصیری (فیزیوتراپ)، مهدی افشار (ماساژور) و دکتر غلامرضا نوروزی (پزشک) تیم ملی زیر 19 سال را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال جاری به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon