دانشجویان بسیجی قزوین به اردوهای طرح هجرت اعزام می‌شوند


دانشجویان بسیجی قزوین به اردوهای طرح هجرت اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج دانشجویان قزوین گفت: در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت مردم روستاها و مناطق محروم، دانشجویان بسیجی قزوین به اردوهای طرح هجرت اعزام می‌شوند.

مهدی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تاکنون سعی کرده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان را با سلیقه‌ها و گرایشات مختلف دانشجویان بسیجی وفق دهد.

وی با اشاره به تعداد دانشجویانی که به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، اعلام کرد: تعداد دو هزار و 400 دانشجوی آقا و خانم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که این اردوها در قالب پنج کاروان تفکیک شده صورت گرفت.

رئیس بسیج دانشجویان استان قزوین با اشاره به اهداف اعزام دانشجویان به این اردوها، بیان کرد: اردوهای راهیان نور جهت آشنایی دانشجویان با سیره و روش زندگی رزمندگان و شهدا و همچنین ارتقای سطح آگاهی آن‌ها نسبت به ادبیات شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

برزگر اظهار کرد: برای اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای راهیان نور با کمبود امکانات روبه‌رو بودیم که در صورت رفع این کمبودها می‌توان تعداد بیشتری را به این اردوهای معرفتی و بصیرتی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با مشارکت دانشجویان بسیجی قزوین برگزار می‌شود، عنوان کرد: اردوهای طرح هجرت با حضور برادران و خواهران دانشجوی بسیجی استان قزوین در روستاها و مناطق محروم این استان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویان استان قزوین با اشاره به هدف برگزاری اردوهای طرح هجرت، تصریح کرد: این اردوها در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم روستاها، اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای ارتقای سطح وضعیت زندگی اهالی مناطق محروم، آموزش مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی و همچنین اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به صورت گسترده برگزار می‌شود.

برزگر با اشاره به زمان و مکان برگزاری این اردوها، خاطرنشان کرد: اردوهای طرح هجرت قرار است از 15 مردادماه تا 31 شهریورماه امسال در روستاهای شهرستان آوج، آبگرم، طارم و الموت برگزار شود که این روستاها با توجه به جمعیتی که دارند بررسی و انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon