ابوترابی:مشت های گره کرده جانبازان بر اتحاد نامقدس غرب و شرق پیروز شد

ابوترابی:مشت های گره کرده جانبازان بر اتحاد نامقدس غرب و شرق پیروز شد

خبرگزاری تسنیم:نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز در کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، مشت‌های گره کرده جانبازان را پیروز شده بر اتحاد نامقدس غرب و شرق دانست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور ابوترابی نائب رئیس مجلس، تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی، حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی و 400 تن از جانبازان فعال فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این کنگره گفت: حزب بنا بر آنچه اهل لغت می گویند به گروه یا جمعیتی ناظر است که گرد یک هدف به صورت هماهنگ حرکت می‌کنند اگر این آرمان هدف الهی باشد خدای سبحان برای آنها نام حزب الله برگزیده است و اگر هدف غیر الهی باشد حزب شیطان هستند از نگاه قرآن کریم، برای مجموعه ای از انسانها که ولایت خدای متعال را بپذیرند؛ و ولایت او و اولیاء برگزیده حق را بپذیرند این افراد نام مقدس حزب الله زیبنده است.

وی ادامه داد: جانبازان در سایه پذیرش ولایت خداوند، مشت های گره کرده تان بود که بر اتحاد نامقدس غرب و شرق و مدرن ترین سلاح ها پیروز شد این پیروزی و اقتدار دستاورد ارتباط با خدای متعال بود. ثمره قرار گرفتن در حزبی است که به نام مقدس الله مزین است. امروز هم امت اسلام با تمسک به کلمه الله و ریسمان محکم ولایت و امامت است که می تواند در برابر دشمنان خود پیروز شوند.

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: ملت مسلمان در زیر چتر حزب الله قبول ولایت الهی را برای اولین بار از هنگام تولد نامشروع رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه طعم تلخ شکست را در کام او و آمریکای جنایتکار نهاد. امروز فریادی که از یمن بلند است از ولایت پیامبر و اولیاء او الهام می گیرد و دشمنان خود را به لرزه درآورده است شایسته است  این فرزندان سلحشور و مومن و ایثارگر که زحم عمیق دفاع مقدس را بر بدن های مطهر و پاک خویش چون مدالی همراه دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل