تمهیدات لازم برای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اندیشیده شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از آمادگی استان برای برگزاری سی و امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سیدمحمد شروین اسبقیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 3 روز مانده تا شروع سی و امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان اظهار داشت: در حال حاضر ما در جایگاه جدیدی در دوچرخه‌سواری جهان و قرار گرفتن در بین 46 تور نیمه‌حرفه‌ای جهان قرار داریم.

وی افزود: در این راستا امکانات مورد نیاز برای برگزاری این تور در نظر گرفته‌شده است و تمهیدات لازم اندیشیده شده و مسائل فنی و ایمنی رکاب‌زنان و کادر اجرایی چه در طول مسیر و چه در استارت و پایان هر مرحله به‌دقت و مطابق با استانداردهای اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری آماده و در تور سی و ام به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با بکار گیری آخرین استانداردهای UCI در بخش رقابت‌های جاده‌ای و تورهای نیمه‌حرفه‌ای در سی و امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای ایران – آذربایجان شاهد حفظ جایگاه این تور از منظر نمایندگان UCI در سال‌های آتی و حتی ارتقاء آن به سطح حرفه‌ای خواهیم بود.

وی گفت: مسائل اسکان رکاب‌زنان و کادر فنی و اجرایی در بهترین شرایط ممکن در شهرها، امنیت بسیار بالای مسیر مسابقات توسط راهنمایی و رانندگی، پلیس‌راه و نیروی انتظامی که همواره نکته قوت و ارتقاء تور بوده، حضور داوران مجرب اروپایی و خارجی در کنار داوران بین‌المللی ایرانی، هماهنگی تمامی ارگان‌ها و نهادهای هر 3 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نوید برگزاری رقابت‌هایی را می‌دهد که نام ایران همیشه سرافراز را در بین کشورهای شرکت‌کننده از 5 قاره سربلند خواهد کرد.

مدیر سی و امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای ایران – آذربایجان در ادامه بیان کرد: در تور سی و ام بر امنیت بالای استارت و پایان هر بخش توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و در تور سی و ام حفاظ کشی و ارتقاء امنیت خط پایان از 600 متر از دوره گذشته به 1000 متر در دوره بیست و نهم ارتقاء داده‌شده است.

وی افزود: ثبت و ارائه نتایج هر مرحله نیز توسط شرکت ایتالیایی که 140 تور دوچرخه‌سواری را در جهان تحت پوشش دارد در تور سی و ام بکار گرفته‌شده که نتایج اولیه در کمتر از 10 دقیقه و نتایج کلی را زیر 20 دقیقه ارائه خواهند کرد که بر اساس استانداردهای UCI این زمان زیر 40 دقیقه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon