استقلال خوزستان به سختی از سد مس کرمان گذشت

استقلال خوزستان به سختی از سد مس کرمان گذشت

خبرگزاری تسنیم: مهدی مومنی در دقیقه ۹۵ تک گل بازی را وارد دروازه مس کرمان کرد تا استقلال خوزستان برای بقا در لیگ بر‌تر امیدوار‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان در رقابت پلی آف لیگ بر‌تر در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان پایان یافت که تا دقیقه 95 بدون گل دنبال می‌شد.

دو تیم بازی را با احتیاط دنبال می‌کردند و این سبب شد که موقعیت‌های کمی بر روی دروازه حریف ایجاد شود و به همین دلیل در 90 دقیقه تلاش آن‌ها گلی رد و بدل نشد.

بازی رو به پایان بود که مهدی مومنی مهاجم خلاق و گلزن استقلال خوزستان توانست دروازه مس را باز کند و استقلال خوزستان را برای بقا در لیگ بر‌تر امیدوار کند.

استقلال خوزستان امروز به دلیل مصدومیت و محرومیت مهدوی و سیدصالحی در ترکیب خود تغییراتی ایجاد کرده بود روح الله ابدام و خنیفر امروز در ترکیب ویسی جا داشتند.

تماشای این بازی برای تماشاگران رایگان بود و استقلال خوزستان حتی برای ایاب و ذهاب تماشاگران اهوازی اتوبوس‌هایی را به مناطق مختلف اعزام کرد اما تعداد تماشاگران به کمتر از 1000 نفر رسید.

لیدرهای تیم فولاد خوزستان و استقلال اهواز در این بازی حاضر بودند و به تشویق تیم استقلال خوزستان پرداختند و عادل کلاه کج بازیکن سابق استقلال خوزستان تماشاگر ویژه این بازی بود.

استقلال خوزستان توانست با کسب این برد به بازی بعدی امیدوار‌تر شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon