تابلوهای آب غیرشرب در فضاهای سبز همدان نصب شود


تابلوهای آب غیرشرب در فضاهای سبز همدان نصب شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: برای حفظ سلامتی مردم و مسافرانی که به همدان می‌آیند شهرداری همدان نسبت به نصب تابلوهای غیرشرب در فضاهای سبز همدان اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین آذرتکین ظهر امروز در کمیته گردشگری شهر همدان اظهار داشت: در خردادماه در هیچ نقطه‌ای از شهر همدان قطعی آب نداریم به ویژه در مدارس مورد اسکان نیز در صورت وجود شکستگی و مشکل با اعلام آن منطقه تانکرهای آبرسانی به محل اعزام می‌شود، ضمن اینکه در تیرماه نیز ذخیره آب به حد کافی وجود دارد.

آذرتکین بیان کرد: آب شهر همدان ازسد اکباتان، 104 حلقه چاه و رودخانه‌های خاکو و عباس آباد تامین می‌شود.

رئیس شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: از شهرداری تقاضا داریم تا برای حفظ سلامتی مردم و مسافرانی که به همدان عزیمت می‌کنند در پارکها، فضای سبز و نقاطی که آب غیر شرب است حتما تابلوهای غیر شرب را نصب کنند.

وی با تأکید بر استقرار تابلوهای آب شرب و غیرشرب در این مناطق افزود: به ویژه در میدان باباطاهر، آرامگاه بوعلی سینا و پارک مردم(لونا پارک) که حضور مسافران و مردم شهر در این مکان‌ها بسیار است حتما تابلوها نصب شود چرا که هر ساله تعداد زیادی از تماس‌ها با این اداره برای اعلام گزارش آلودگی آب است در صورتی که آب غیر شرب مورد استفاده قرار گرفته است.

مسئول اورژانس 115 همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: 8 پایگاه شهری و 6 پایگاه جاده‌ای در همدان در دو نوبت صبح و عصر فعال و اماده خدمت رسانی به مردم و مسافران است.

علی‌صفدر کریمی ضمن اعلام آمادگی 100 درصدی اورژانس همدان برای تعطیلات پایان هفته افزود: اورزانس هوایی نیز آمادگی دارد تا در صورت بروز حادثه امدادرسانی کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon