محموله قاچاق ۳ میلیاردی در شیراز توقیف شد


محموله قاچاق 3 میلیاردی در شیراز توقیف شد

خبرگزاری تسنیم: مأموران پلیس امنیت عمومی استان فارس در بازرسی از یک منزل در شیراز تعدادی تلفن همراه، تبلت و باند اتومبیل قاچاق با ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس،  سرهنگ علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند محموله‌ای کالای قاچاق را از یکی از استان‌های جنوبی به شیراز انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ذوالقدری افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی دو دستگاه خودرو پژو پارس را در محورهای مواصلاتی شناسایی و تحت نظر قرار دادند تا اینکه این دو خودرو جهت تخلیه کالای قاچاق خود وارد یک منزل در شیراز شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از آن مکان 607 دستگاه تبلت، 119 دستگاه گوشی تلفن همراه و 45 عدد باند اتومبیل قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس با بیان اینکه در این زمینه سه نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر سه میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف دو خودرو با 616 هزار نخ سیگار قاچاق

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "فراشبند " استان فارس، دو دستگاه خودرو  با 616 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "فراشبند" در تشریح این خبر گفت : مأموران کلانتری "نوجین" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده "فراشبند- کازرون" به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ محمد اسلامی افزود : راننده پژو پارس به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 316 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: در یک عملیات دیگر نیز مأموران پلیس آگاهی شهرستان از حمل کالای قاچاق دخانی در مسیر فراشبند – کازرون مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی فراشبند افزود: در این راستا مأموران به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 300 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اسلامی با بیان اینکه راننده خودرو با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، افزود: تلاش برای دستگیری متهم با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: مبارزه جدی با قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان است و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon