دشمنان اتحاد و انسجام ملی را هدف قرار داده‌اند


دشمنان اتحاد و انسجام ملی را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه دشمنان اتحاد ملی کشور را هدف گرفتند به مطالعه وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد و گفت: دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز در وصیت‌نامه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار محسن انصاری امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرین و پر افتخاری در کشور بود که باید درس‌آموزی از حوادث آن به میزان کافی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای جنگ سرمایه‌های ارزشی و معنوی کشور محسوب می‌شوند، ابراز کرد: تجارب، حماسه‌ها و خاطره‌ها در قالب وصیت‌نامه و گنجینه‌هایی ارزشمند توسط شهدا خلق شده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وصیت‌نامه‌های شهدا سرمایه‌های ازرشمندی است که حاوی رویکردها و انتظارات آن‌ها از نسل خود و نسل‌های بعدی است.

وی با اشاره به اینکه زنده‌ نگاه داشتن یاد شهدا برای محفوظ ماندن انقلاب وظیفه ما است، گفت: باید وصیت‌نامه خوانی در کنار برگزاری یادمان‌ها و کنگره‌ها به عنوان میثاق ملی نسل حاضر و نسل آینده مورد توجه قرار گیرد.

سردار انصاری بیان کرد: در وصیت‌نامه شهدا که دارای جهت‌گیری دینی و مذهبی است، به پیروی از ولی فقیه، رعایت حجاب و شهادت طلبی توصیه شده و نسل‌های آینده به وحدت، پرهیز از اختلاف، صبر و شکیبایی  و حضور در سنگرهای ایثار و شهادت دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا دارای پویایی تاریخی است، عنوان کرد: این وصیت‌نامه‌ها یک جریان فکری هستند که دارای مشخ‍صه‌هایی مانند تحول آفرینی، مجاهد پروری و حرکت دهنده بوده و امید را برای مستضعفان تحت ستم در کشورهای منطقه ایجاد کرده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه محور مقاومت در منطقه شکل گرفته است، بیان کرد: اگر دیروز رزمندگان از مرزهای جغرافیایی دفاع می‌کردند، مجاهدان امروز از مرزهای اعتقادی دفاع می‌کنند.

وی  با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهدا راهنمای امروز و فردای ما است، عنوان کرد: به وسیله چراغ هدایت شهدا می‌توانیم از تاریکی‌ها گذشته و از گردنه‌های سخت عبور کنیم.

سردار انصاری تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های جریان فکری در وصیت‌نامه شهدا، دشمن‌شناسی است که ما را با ترفندها و شگردهای دشمنان آشنا می‌سازد.

وی ابراز کرد: با مطالعه وصیت‌نامه شهدا درمی‌یابیم که امروز دشمن اتحاد و انسجام ملی را هدف گرفته و تفرقه و ناامید کردن مردم را در دستور کار قرار داده است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر حفظ  وحدت و انسجام ملی گفت: باید با همبستگی در مقابل گروه‌هایی مانند داعش که با نام اسلام خشونت می‌آفرینند بیاستیم تا به اهداف مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon