امروز دنیا به این نتیجه رسیده که با ایران با عزت‌مندی سخن بگوید

امروز دنیا به این نتیجه رسیده که با ایران با عزت‌مندی سخن بگوید

خبرگزاری تسنیم: مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به روند کاهشی تحریم‌ها گفت: امروز برای نخستین‌بار دنیا به این باور رسیده که با ایران با عزت‌مندی سخن بگوید و حقوق ایران را به رسمیت بشمارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیدرضا صالحی‌امیری عصر امروز در جشن حضور 24 خرداد در سالن سید رسول حسینی ساری، با اشاره به حضور پرشور و حداکثری مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد 92، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید پیروزی خود در انتخابات را مدیون مردم ولایت‌مدار ساری و مازندران است، دولت باید قدر مردم ساری و استان مازندران را بداند.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان اینکه دولت قدردان تلاش و زحمات مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد 92 است، افزود: پیام رئیس‌جمهور‌ به مردم مازندران این است: "قدردان زحمات شما در انتخابات هستم".

وی به مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: امروز برای نخستین‌بار دنیا به این باور رسیده که با ایران با عزت‌مندی سخن بگوید و حقوق ایران را به رسمیت بشمارد.

صالحی امیری با اعلام اینکه در پی مذاکرات هسته‌ای بیش از 50 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران آزاد شده است، تصریح کرد: در آینده نزدیک تحریم‌های ظالمانه خواهد شکست و مشکل اشتغال جوانان نیز برطرف خواهد شد.

وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید مدیون تلاش جوانان این مرز و بوم است و وظیفه خود می‌داند از منافع و تلاش‌های جوانان دفاع کند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon