سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در حوزه انتقال و توزیع برق چهارمحال و بختیاری

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در حوزه انتقال و توزیع برق چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری تسنیم: وزیر نیرو در شهرکرد گفت: در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش انتقال و فوق توزیع برق در چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمیدرضا چیت‌چیان در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه صنعت آب و برق در چهارمحال بختیاری تحرک بسیار خوبی دارد، اظهار داشت:‌ به طور متوسط در 10 سال گذشته سالانه بیش از 100 میلیارد تومان در بخش انتقال برق استان سرمایه‌گذاری شده است.

وی به نزدیکی چهارمحال و بختیاری به منابع تولید برق اشاره کرد و افزود: پست 400 کیلوولت لردگان با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان امسال به بهره‌‌‌برداری می‌رسد.

وزیر نیرو بیان کرد: عملیات احداث یک پست 400 کیلوولت دیگر در چهارمحال و بختیاری از محل اعتبارات وزارت نیرو که از بانک توسعه نیرو دریافت نموده است شروع شده و با توجه به سرعت تأمین پول برای این پست امیدواریم حداکثر تا 30 ماه آینده به نتیجه برسیم.

چیت‌چیان با اشاره به اینکه در 7 شهر چهارمحال و بختیاری پروژه تأسیسات فاضلاب وجود دارد، خاطرنشان کرد: اعتبارات بخش آب و فاضلاب در سال 94 نسبت به سال 93 بیش از 50 درصد افزایش یافته و در بخش منابع آب بیش از 90 درصد افزایش اعتبار را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از لحاظ برخورداری از منابع آب جزء بهترین استان‌های کشور است، ادامه داد: توپوگرافی و کوهستانی بودن این استان امکان بهره‌گیری از کلیه منابع را دشوار کرده است.

وزیر نیرو به بهره‌برداری سد سورک و پل شهدای بختیاری به عنوان بزرگترین پل کشور در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت:‌ این 2 پروژه از تعهدات رئیس‌جمهور در سفر استان بوده‌اند و امیدواریم مردم از تمام برکات و دستاوردهای این سفر هرچه سریعتر بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon