بیرانوند: امروز تکلیف تیم فصل آینده‌ام مشخص می‌شود

بیرانوند: امروز تکلیف تیم فصل آینده‌ام مشخص می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان فصل گذشته تیم نفت تهران مدعی شد که امروز تکلیف تیم فصل آینده‌اش مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی پس‌ از اینکه فصل گذشته با مشکلات زیادی در ناحیه دروازه روبه‌رو بود در پایان فصل با هر 2 دروازه‌بان خود خداحافظی کرد.

حامد لک پس از پایان خدمت سربازی از جمع سرخ پوشان جدا شد و عیسی اندوی هم که باشگاه از عملکردش راضی نبود از تبریزی‌ها خداحافظی کرد تا تراکتورسازی به فکر دروازه‌بانان جدیدی برای تیمش باشد.

حال علی‌رضا بیرانوند و مهدی رحمتی 2 گزینه اصلی برای حضور در دروازه تراکتورسازی به شمار می‌آیند که در این میان نام مهدی رحمتی به‌عنوان گزینه نخست دروازه استقلال تهران مطرح می‌شود و بیرانوند به گزینه نخست تراکتورسازان تبدیل می‌شود.

علی‌رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در این مورد گفت: من دیروز در شهرستان بودم و امروز به دانشگاه می‌روم تا کارهای لازم را انجام دهم و تا زمانی که وضعیتم کاملاً مشخص شود نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم.

وی افزود: تا امروز خودم را ممنوع المصاحبه کردم ولی امروز تکلیف تیم فصل آینده‌ام مشخص می‌شود.

باید منتظر ماند و دید آیا حضور این بازیکن جوان در دانشگاه پس از عدم نتیجه‌گیری وی در مذاکره با نفتی‌ها به‌منزله انصراف از تحصیل و حضور در تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز خواهد بود یا وی تصمیم دیگری می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon