احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس یک درصد است

احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس یک درصد است

خبرگزاری تسنیم: وکیل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، احتمال ماندن این بازیکن در جمع سرخپوشان خیلی کم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی بعد از نشستی که صبح امروز (دوشنبه) با مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن برای ماندن در جمع سرخپوشان داشت، گفت: من به همراه طارمی روز پنجشنبه مذاکراتی را با مسئولان پرسپولیس داشتیم و هر دو طرف شرایط را برای ادامه همکاری اعلام کردیم. از این رو ما پنج روز مهلت داشتیم تا جواب خود را به باشگاه اعلام کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دوست نداشتیم پرسپولیس را معطل نگه داریم و این کار بی‌معرفتی بود یک روز زودتر جواب خود را به باشگاه اعلام و شرایط را به صورت مکتوب به باشگاه ارائه کردیم. با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتیم من فکر می‌کنم احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس خیلی کم و حتی یک درصد است.

وکیل طارمی در پاسخ به این پرسش که آیا بحث خارج رفتن این بازیکن مطرح است یا خیر، تصریح کرد: در خصوص پیوستن طارمی به تیم‌های خارجی من نقشی ندارم. بلکه این بازیکن اِجنت رسمی دارد و او پیگیر بررسی پیشنهاد خارجی طارمی است. من فقط وکیل طارمی هستم و در خصوص وضعیتش با پرسپولیس این وظیفه را داشتم با مسئولان این باشگاه مذاکره کنم.

ابراهیمی در واکنش به طرح این موضوع که طارمی برای ماندن در پرسپولیس پول زیادی خواسته است، خاطرنشان کرد: جدا از مبلغ قرارداد مسئله اصلی پیش پرداخت باشگاه به طارمی بود که مورد قبول ما واقع نشد. با توجه به اینکه طارمی فصل پیش در پرسپولیس مشکلات مالی زیاد داشت ما برای این فصل روی پیش قرارداد شرایط خاصی را داشتیم. البته این را هم تأکید کنم که طاهری خیلی صادقانه پاسخ ما را داد و شرایط باشگاه را اعلام کرد. او به دنبال وعده یا فریب دادن نبود. صادقانه گفت باشگاه توان پرداخت فلان رقم را دارد. به هر حال مذاکرات ما در نهایت منجر به این شد که طارمی تصمیم دیگری برای آینده خود بگیرد.

وی درباره اینکه آیا امکانش هست طارمی راهی تیم لیگ برتری دیگری شود، گفت: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. او پیشنهاد داخلی دارد، اما در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon