خیرین مدرسه‌ساز جهرمی ۲۰ هکتار به ساخت مدرسه اختصاص دادند


خیرین مدرسه‌ساز جهرمی 20 هکتار به ساخت مدرسه اختصاص دادند

خبرگزاری تسنیم: عضو ستاد بانوان خیرساز استان فارس با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از خیرین فعال در بخش مدرسه‌سازی باغداران و کشاورزان جهرمی هستند، گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار مترمربع زمین و باغچه برای احداث این کار خیر اختصاص‌یافته است.

شهناز رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جهرم، با اشاره به سال تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در جهرم، اظهار داشت: این مجمع در سال 1379 در جهرم تشکیل شد که تاکنون 130 نفر خیر جذب این انجمن شده‌اند.

وی بابیان اینکه در سال تحصیلی 93-94 تعداد 2 هزار نفر از اولیا مدارس در خرید تجهیزات و تعمیر مدارس مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد:60 نفر از خیرین انجمن در بخش مناطق محروم به ساخت مدرسه، دارالقرآن، کتابخانه و غیره فعال هستند.

مسئول انجمن خیرین مدرسه‌ساز شهرستان جهرم گفت: در زمان قبل انقلاب تنها 2 مدرسه خیرساز در جهرم وجود داشت که بعد از انقلاب اسلامی ایران این آثار ماندگار ازجمله مدرسه، کتابخانه و نمازخانه به بیش از 100 مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد از خیرین فعال در بخش مدرسه‌سازی باغداران و کشاورزان جهرمی هستند، افزود: تاکنون 200 هزار مترمربع زمین و باغچه برای احداث این کار خیر اختصاص‌یافته است.

رحمانیان با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده توسط این مجمع باهدف معرفی این انجمن به مردم، گفت: برگزاری همایش‌های تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز با همکاری اداره نوسازی مدارس استان فارس و آموزش‌وپرورش جهرم، تبلیغات مختلف از طریق رسانه‌ها و غیره ازجمله اقدامات این مجمع در این راستا است.

وی با تأکید بر اینکه خیرینی که مقاوم‌سازی مدارس جهرم را انجام دهند آن مدارس به نام خود آن‌ها نام‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس جهرم و مناطق محروم این شهرستان نیاز به مقاوم‌سازی دارند یا به دلیل نبود بودجه نیمه‌تمام مانده‌اند که از دولت و خیرین برای تحقق این مهم دعوت می‌شود.

رحمانیان تصریح کرد: تمام خروجی‌های مؤثر جامعه از مدرسه شکل‌گرفته که به همین علت باید ساخت مدرسه در اولویت افراد جامعه قرار گیرد و شماره‌حساب 0105637936006 بانک ملی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان جهرم برای یاری خیرین اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon