تسهیلات ویژه برای استقرار تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی قم ارائه می‌شود


تسهیلات ویژه برای استقرار تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی قم ارائه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اعلام خبر ارائه تسهیلات در بخش تولید استان گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از سرمایه‌گزاران تسهیلات ویژه‌ای جهت استقرار تولیدکنندگان و صنعتگران در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است.

امیرهوشنگ طیبی نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، از تخفیف 10 درصدی خرید زمین برای تولیدکنندگان، استقرار یافته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم خبرداد و اظهارداشت: این طرح درخصوص تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به جز سلفچگان و ثامن الائمه(ع) قنوات در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم همچنین با اعلام خبر ارائه تسهیلات در بخش تولید استان عنوان کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از سرمایه‌گزاران تسهیلات ویژه‌ای جهت استقرار تولیدکنندگان و صنعتگران در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات در این خصوص تصریح کرد: متقاضیان استقرار در شهرک‌های صنعتی قم می‌توانند بهای زمین خریداری شده را به صورت نقد و اقساط بلند مدت 36 ماهه با یک سال تنفس پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان  استقرار در شهرک‌های صنعتی برای بهره‌مندی از این تسهیلات و مشوقات به شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که واحد صنعتی بتواند براساس برنامه زمان بندی اعلامی واحد خود را به بهره‌برداری برساند اقساط باقی مانده این واحد مشمول بخشودگی می‌شود.

طیبی نژاد با اشاره به فضای مناسب سرمایه‌گزاری در استان قم گفت: ثبات در قیمت زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان قم از جمله مزایای شهرک‌های صنعتی است که در کنار مزایا و تسهیلاتی که دولت برای تولید و صنعت در نظر گرفته است فضا برای سرمایه‌گزاران در این استان بیش از پیش فراهم شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon