۶۹ درصد بودجه شهرداری لار به فعالیت‌های عمرانی اختصاص یافت‌


69 درصد بودجه شهرداری لار به فعالیت‌های عمرانی اختصاص یافت‌

خبرگزاری تسنیم: شهردار لار با بیان اینکه بیش از ۲۸ میلیارد تومان برای کسب درآمدهای شهرداری لار در سال ۹۴ پیش‌بینی شده است، گفت: ۶۹ درصد این بودجه به فعالیت‌های عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، محمدرضا قنبرنژاد در نشست خبری، با بیان اینکه با اعتماد و همکاری مردم درآمد سال گذشته شهرداری لار به بیش از 21 میلیارد تومان رسید، اظهار داشت: مردم به شهرداری اعتماد دارند و در پروژه‌های شهرداری سرمایه‌گذاری می‌کنند و تعهدات خود را نیز می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه امسال مبلغ 28 میلیارد و 657 میلیون و 900 هزار تومان برای درآمدهای شهرداری پیش‌بینی شده است افزود: این بودجه پس از تصویب اعضای شورای اسلامی شهر لار به استانداری ارسال و به محض ابلاغ از استانداری فارس کارهای عمرانی آغاز می‌شود.

شهردار لار با بیان اینکه حدود 69 درصد بودجه پیش‌بینی شده در سال 94 برای فعالیت‌های عمرانی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: 31 درصد باقی‌مانده هزینه‌های جاری را پوشش می‌دهد.

وی با ابراز خرسندی از میزان ساخت و ساز در سال 93 در شهر لار خاطرنشان کرد: با وجود رکود ساخت و ساز در برخی شهرهای کشور براساس آمار میزان ساخت و ساز در شهر لار در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امیدواریم در سال جدید نیز این روند ادامه یابد.

قنبرنژاد با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاران همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد تصریح کرد: برای جلب نظر سرمایه‌گذاران و افزایش مشارکت آنها تا جایی که امکانات لازم فراهم بوده در تمامی زمینه‌ها همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ب ‌

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon