ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

خبرگزاری تسنیم: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعمال شده در روزهای پایانی هفته در جاده‌های شمالی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: پلیس راه به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از 16 الی 19 تیرماه محدودیت‌هایی را در برخی راه‌ها و معابر کشور در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ظهر روز سه شنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای کرج- چالوس, هراز, فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، تنها تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در این مسیرها را مجاز دانست.

اعلام ساعت یک طرفه شدن جاده چالوس

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های اعمالی در محور کرج چالوس نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 19 تیرماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه 20 تیر، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رحمانی همچنین عنوان کرد که تردد انواع تریلر, کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است و ماموران پلیس از تردد این وسائل نقلیه در این محور ممانعت به عمل خواهند آورد.

ممنوعیت‌های تردد در هراز و فیروزکوه

وی در ادامه با اعلام ممنوعیت تردد تریلر از محور هراز نیز گفت: در محور هراز نیز تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح الی 24 روزهای چهارشنبه, پنج شنبه و جمعه ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه تردد تمامی تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه مورخه های 17 و 19 تیر ماه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس را هم از مسیر فیروزکوه ممنوع اعلام کرد.

رحمانی در پایان ترافیک عبوری در محورهای مواصلاتی در صبح روز چهارشنبه 17 تیر را روان و شرایط جوی را نیز آرام اعلام کرد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon