پورابراهیمی: حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

پورابراهیمی: حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: اهمیت راهپیمایی امسال، حضور باشکوه برای محکوم کردن طراحی‌ها و توطئه‌های رژیم غاصب اسرائیل در حمایت از گروه‌های تکفیری و وهابیون آل سعود در کشتار مظلوم و بی‌دفاع یمن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمد رضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه ویژگی انقلاب اسلامی ایران دفاع از مظلوم و مقابله با مستکبران عالم است، گفت: این ویژگی همواره در ذات مردم ایران وجود داشته و در این راه خون‌ها داده شده است.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان بر اساس مبانی دین مبین اسلام است و ریشه در تفکرات شیعی دارد، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس، حضور برای دفاع از مردم  مظلوم و ستمدیده است.

پورابراهیمی با بیان حدیثی از پیامبر اعظم (ص)، مبنی بر اینکه " اگر مسلمانی به یاری مسلمان دیگری که مورد ظلم واقع شده است نشتابد، مسلمان نیست " گفت: سال‌هاست که قبله اول مسلمانان جهان مورد هجوم دژخیمان صهیونیستی واقع شده است و مردم مظلوم فلسطین را کشتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: این هجوم ظالمانه باعث آواره شدن میلیون‌ها مسلمان و کشته و مجروح شدن زنان و کودکان مسلمان در جهان شده است و روز به روز بر ادامه این روند اصرار دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس فرصت مناسبی برای فریاد آزادی قدس شریف بعنوان قبله اول مسلمانان است در باب اهمیت امسال راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: اهمیت امسال، حضور باشکوه برای محکوم کردن طراحی‌ها و توطئه‌های رژیم غاصب اسرائیل در حمایت از گروه‌های تکفیری و وهابیون آل سعود در کشتار مظلوم و بی دفاع یمن است.

وی تصریح کرد: جالب است که کسانی حرف از آزادی در جهان می‌زنند که امروز در ماه مبارک رمضان چکمه‌هایشان به خون کودکان مظلوم یمنی رنگ است و زیاده خواهی آنان آنقدر زیاد است که برای مسلمانان جهان و مناطق آنها طراحی نقشه می‌کنند.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با بیان اینکه ملت مسلمان ایران در تبعیت از وصایای امام راحل خویش و منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، گفت: ملت ایران اسلامی فردا به صورت یک‌پارچه با مشت‌های گره کرده انزجار خود از مستکبران عالم را نشان می‌دهند و تا آزادی قدس شریف از این آرمان الهی خود دست بر نمی‌دارند.

وی با دعوت از آحاد مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور در این راهپیمایی وفاداری به انقلاب، امام راحل و شهدا است و در واقع لبیک به ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon