فردا؛ آغاز اردوی یک هفته‌ای صبا در تهران

فردا؛ آغاز اردوی یک هفته‌ای صبا در تهران

خبرگزاری تسنیم: اردوی تیم فوتبال صبای‌قم از فردا (شنبه) در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوی تیم فوتبال صبای قم در حالی از فردا (شنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد که بیشتر بازیکنان این تیم قرارداد مالی فصل گذشته خود را با باشگاه تسویه حساب نکرده‌اند و فقط در صورت تسویه حساب حاضر به شرکت در تمرینات خواهند شد. البته مسئولان باشگاه صبا در تلاش هستند بازیکنان را راضی کنند فعلاً در تمرینات حاضر شده و در طول هفته جاری با آنها تسویه حساب شود.

* باشگاه صبای قم به خواسته مهدی تارتار مذاکراتی را با سرگئی پاشنکو، رضا حقیقی و محمد قاضی داشته‌ و حتی با مدیربرنامه‌های این نفرات به توافق اولیه نیز دست پیدا است اما این نفرات فقط در شرایطی حاضر به پیوستن به این تیم هستند که 30 درصد پیش‌قرارداد خود را در همان ابتدای کار دریافت کنند.

* اردوی صبا در مجموعه ورزشی انقلاب تهران یک هفته‌ای خواهد بود.

* سانتوس بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در میانه‌های فصل این تیم را به خاطر مشکلات مالی رها کرد در لیست خرید مهدی تارتار قرار گرفته است.

* تارتار از مسئولان باشگاه صبا درخواست کرده به هر شکلی که هست روزبه چشمی را به این تیم بازگردانند. این بازیکن از تیم صبا به استقلال پیوسته و چند روزی است که در تمرینات آبی‌پوشان حضور دارد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
فلای تو دی