روز قدس، روز پیام رسانی مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان است

روز قدس، روز پیام رسانی مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در بیانیه‌ای اعلام کردند: در روز جهانی قدس پیام مظلومیت مردم فلسطین و جهان اسلام را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان،نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان با صدور بیانیه‌ای مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بدون شک، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از تدابیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه‌جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین نام‌گذاری شده است تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بر ملت ستمدیده فلسطین، هرروز بیشتر از گذشته روا داشته می‌شود، غافل نمانند.

در ادامه این بیانیه عنوان‌شده است: امروزه روز قدس، شهرتی جهانی یافته و در اعماق دل‌وجان ملت‌های جهان و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است و ندای مظلومیت فلسطین را فریاد می‌زنند و خواهان رهایی ملت فلسطین از خشونت‌های بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی هستند.

در بیانیه نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان آمده است: ما نیز امسال همانند دیگر سال‌ها، دوشادوش مردم مسلمان و همه آزادی خواهان سراسر جهان با درک شرایط حساس کنونی و نیز و با وحدت و همدلی با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهیم هنوز کشتارهای غزه را فراموش نکرده‌ایم و چشم‌انتظار جمعه‌ای هستیم که با جوش‌وخروش مظلومیت غزه را فریاد زنیم و با لبیک به دعوت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، در صفوفی به هم پیوسته، نابودی صهیونیست و تمام اشغالگران متجاوز و غاصب در سراسر دنیا را از خدای متعال طلب خواهیم کرد و پیام مظلومیت مردم فلسطین و جهان اسلام را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

در این بیانیه عنوان‌شده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نماییم. به امید برپایی نماز جمعه در قدس شریف و آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon