پاک‌فطرت: وحدت جوامع اسلامی مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس است


پاک‌فطرت: وحدت جوامع اسلامی مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس است

خبرگزاری تسنیم: شهردار شیراز روز جهانی قدس را روز انزجار از ظلم در جهان دانست و گفت: مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس وحدت جوامع اسلامی در سراسر جهان است.

علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون امام خمینی(ره) است اظهار داشت: یکی از کارهای اساسی و بنیان‌هایی که امام راحل(ره) بنا نهادند روز قدس است.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس تنها ویژه و مختص مسلمانان فلسطین نیست خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس متعلق به تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه مردم آزاده جهان و مسلمانان هر سال در راهپیمایی روز قدس چند نکته را به جهانیان گوشزد می‌کنند افزود: مهم‌ترین دستاورد و نکته این روز وحدت مسلمانان است که هم در داخل و هم در خارج از کشور به حمایت از مظلومان جهان به پا می‌خیزند و انزجار خود را از ظلم و ستم در سطح جهان فریاد می‌زنند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه مسلمانان و مردم آزاده ایران اسلامی نیز در این روز به دنیا اثبات می‌کنند که به جمهوری اسلامی ایران وفادارند تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از وفاداری مردم ولایتمدار ایران اسلامی به اهداف امام خمینی(ره)، آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد.

وی عنوان کرد: روز جهانی قدس سبب بیداری مسلمانان و امت‌های مختلف در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تقویت نهضت‌های مردمی در سراسر جهان می‌شود.

شهردار شیراز با اشاره به مذاکرات هسته‌ای که بین ایران و کشورهای ابرقدرت جهان در حال انجام است بیان کرد: سربازان ایران اسلامی در قالب تیم مذاکره‌کننده بر رعایت منویات مقام معظم رهبری و احقاق حقوق ملت تأکید دارند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه امروز نگاه دنیا و تمام ابرقدرت‌های جهان به حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس است اظهار داشت: در حال حاضر که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور روند نهایی شدن مذاکرات را پیگیری می‌کند مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از سربازان ایران اسلامی در سنگر دفاع از حقوق ملت به دنیا اثبات می‌کنند.

وی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مظلومان جهان را وظیفه تمام مسلمانان و انسان‌های آزاده در سطح دنیا دانست و گفت: شهرداری شیراز نیز به عنوان خادم شهروندان زمینه حضور هرچه بهتر شهروندان شیراز در این مراسم باشکوه را فراهم کرده و مسیرهای راهپیمایی در شیراز آماده و مهیای این برنامه شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon