کارگروه‌های تخصصی استانی در شهرستان‌های مازندران فعال شود

کارگروه‌های تخصصی استانی در شهرستان‌های مازندران فعال شود

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و تجهیز منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه توجه مدیران شهرستانی باید توسعه مناطق باشد، گفت: برای تحقق این شاخصه باید کارگروه‌های استانی در شهرستان‌های استان فعال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن خیریان پور عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری، اظهار داشت: بازرسی‌ها و بازدیدهای مدیران استانی در شهرستان‌ها باید با هدف ارتقا تعالی سازمانی و اداری مناطق باشد.

وی افزود: کارگروه‌های مختلف باید در شهرستان‌های استان فعال شود و جلسات شهرستانی با هدف توسعه مناطق باید باشد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه نگاه مدیران باید با هدف گره‌گشایی مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: مدیران جلسات ملاقات عمومی را به صورت مرتب در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار کنند.

خیریان پور با بیان اینکه اجرای سیاست‌های عمومی دولت باید مدنظر مدیران کل باشد، افزود: عملکرد و بیانات مدیران باید در راستای سیاست‌های دولت باشد تا مشکلاتی را در سطوح منطقه و استان در حوزه اجتماعی مواجه نشویم.

وی با اعلام اینکه مدیران در انتصابات شهرستانی باید از نیروهای توانمند استفاده کنند، گفت: افراد با تجربه در مصادر اداری نباید کنار گذاشته شوند.

دبیر شورای اداری مازندران با اشاره در پیش بودن ایام روز خبرنگار در مرداد ماه امسال، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران باید برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار در مازندران باید تقویت شود.

در این نشست تعدادی از فرمانداران و مدیران جدید ادارات مازندران برای اعضای شورای اداری استان معارفه شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon